Dåp eller navnefest?

Sonniken

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Så, skal dere ha dåp eller navnefest? :)

Vi har dåp om ikke så lenge, allerede om 2 uker faktisk! Den 12.januar, så frøkna er bare såvidt fylt 2 måneder da.. Men tenker det skal gå veldig fint!


Vi blir vel rett over 20 personer. Planen er å lage til koldtbord selv, så får vi se hvordan det blir :)
 
Vi skal ha dåp, siden storebror er døpt så må lillemor også døpes. Vi skal ha dåp 1. mars, da er hun nesten 5 mnd, passa best sånn. Vi bestiller koldtbord som sist gang og kaker. Blir koselig!
 
Vi har lyst til å ha navnefest hvis vi får det til i kaoset her. Vi er to ulike trosretninger og selvom han syns det er greit hvis mini døpes så syns jeg ikke det er greit og vil hun skal selv bestemme hva hun ønsker når hun er stor nok og vet mer om trosretninger og hva hun selv velger å tro på eller ikke tro i det hele tatt.
 
Vi skal ha dåp 9. Februar. Vi bestiller koldtbord. Vil bli ca 14 personer.
 
Blir dåp, men ikke før til høsten tror vi, litt for mye som skal gjøres på en gang for oss, siden jeg skal skrive bachelor denne våren.
 
Vi skal ha dåp. Prøver å få presten som begravet vår engel i fjor. Så vet ennå ikke dato. Men håper på at det blir så fort at han ennå passer kjolen pappaen brukte da han ble døpt.
 
Ingen av delene. Vi er ikke kristne, så dåp er ikke aktuelt uansett. Og navnefest har vi ikke hatt for de andre ungene, så det blir nok ikke denne gangen heller.
 
Jeg hadde visst ikke helt tellinga på stell fant jeg ut, vi blir 29 personer faktisk :p Mannen har en del søsken med barn. Frøkna har en del søskenbarn i ulike aldre :) Men skal vel fikse det og, må bare planlegge og gjøre litt klart i forveien :) Har heldigvis svigermor og foreldre selv som gjerne hjelper til :)
 
Back
Topp