Dålig av dusjen?

Trocky308

Blir kjent med forumet
Nesten hver gang jeg dusjer blir jeg så dårlig og rar. Varer gjerne en time etter jeg er ferdig. Svimmel, kvalm, kaster av og til opp og må ligge etterpå.

Andre som opplever dette eller vet hva d kan skyldes?
Må jo planlegge en vask
 
Nesten hver gang jeg dusjer blir jeg så dårlig og rar. Varer gjerne en time etter jeg er ferdig. Svimmel, kvalm, kaster av og til opp og må ligge etterpå.

Andre som opplever dette eller vet hva d kan skyldes?
Må jo planlegge en vask

Jepp, høy luftfuktighet og varm luft kan fremprovosere kvalme og gi blodtrykksfall. Jeg er plaget av begge deler i tillegg til at jeg elsker å dusje i kjempe varmt vann så jeg tørr ikke dusje når jeg er alene hjemme. Heldigvis så er kontorpulten vår i gangen rett utenfor badet så gubben hører meg de gangene jeg har hatt behov for hjelp.
 
Jeg blir sånn etter dusjen. Har ikke kastet opp men blir kjempe kvalm og svimmel. Har tenkt det kanskje er Pga varmen på badet eller noe. For med en gang jeg går ut av badet å får frisk luft blir jeg mye bedre. Men kan jo være fuktet også ja
 
Nesten hver gang jeg dusjer blir jeg så dårlig og rar. Varer gjerne en time etter jeg er ferdig. Svimmel, kvalm, kaster av og til opp og må ligge etterpå.

Andre som opplever dette eller vet hva d kan skyldes?
Må jo planlegge en vask

Jah, jeg hadde det også helt likt med dusj. Helt utrolig at vi ikke orker det engang..
 
Jeg var sånn da jeg var på det kvalmeste, måtte presse meg i dusjen annenhver dag og kastet garantert opp etterpå.
 
Jepp, høy luftfuktighet og varm luft kan fremprovosere kvalme og gi blodtrykksfall. Jeg er plaget av begge deler i tillegg til at jeg elsker å dusje i kjempe varmt vann så jeg tørr ikke dusje når jeg er alene hjemme. Heldigvis så er kontorpulten vår i gangen rett utenfor badet så gubben hører meg de gangene jeg har hatt behov for hjelp.
Signerer denne.har det helt likt.ikke farlig men veldig ubehagelig!
 
Back
Topp