Dåke med ikea/kvik-kjøkken! Sjå her!

LALA84

Betatt av forumet
Me held på med planlegging av kjøkken.. Det står mellom ikea eller kvik. Ingen av desse kjøkkenprodusentane har løysing for kjøkken maskin, så derfor:

Korleis har de med kvik/ikea-kjøkken løyst plassering av kjøkkenmaskin?

Svar mottas med stor takk!

Min erfaring er at det hjelper å spørre de som hjelper til på kjokkenplanleggingsavdelingen til IKEA... trodde forresten de hadde en løsning jeg.

Har vore i planleggingsmøte hos begge produsentane. Men ingen skap laga for kjøkken maskin og ingen lure løysingar eller idear :) Derfor søke eg råd her i forume emoticon

IKEA har ikke denne løsningen, jeg opplever at kunder har kommet til meg (jeg selger kjøken)og bestillt beslag til kjøkkenmaskinen og plasserer denne selv i ett tomt skap de har kjøpt på IKEA.

Kvik skal ha sånn løysning!? Vi fikk nytt kjøkken i november 2009, og mener da at de hadde det? Ikea har ikke, til min store fortvilelse, men valgte det alikevel pga finere og bedre pris.. 

Har sett at enkelte har hatt slik hylle inni skapet som de kan dra ut og går litt oppver slik at den kommer på høyde med kjøkkenbenken. Så står maskinen permanent der, selv når man bruker den og bare skyver hylla inn i skapet igjen etterpå.. Men vet ikke hva det heter eller hvor man får slik...

Tusso86 skrev:
Har sett at enkelte har hatt slik hylle inni skapet som de kan dra ut og går litt oppver slik at den kommer på høyde med kjøkkenbenken. Så står maskinen permanent der, selv når man bruker den og bare skyver hylla inn i skapet igjen etterpå.. Men vet ikke hva det heter eller hvor man får slik...

Svigers har sann, men å huske hvor deres kjøkken er fra det klarer jeg ikke.

Sigdal??

Vi har ikea kjøkken og har løst "problemet" med å ha kjøkkenmaskina på benken;) Jeg har ikke noe behov for å ha en løsning som gjør at maskina popper opp fra benken/skapet, for jeg liker å kunne ommøblere skapene mine etter behov, så liker ikke at noe har sin veldig bestemte plass.
Hadde jeg hatt en bod i nærheten av kjøkkenet med plass hadde jeg vel aller helst satt  maskina der, men det får bli i vårt neste hus:P

vi kjøpte IKEAkjøkken, og I det ene 60-skapet kjøpte vi utstyr til kjøkkenmaskinen hos JKE. Mye i bruk, ville ikke vært uten!! Så er det plass til steke-helle/takke og vaffelkakejern under!

har ikke ikea/kvik-kjøkken, men har heller ikke løftehylla som veldig mange andre leverandører har.. (men har mulighet til å få det da, siden kjøkkenleverandøren vår har det.. )
Men kjøkkenmaskina mi står på ei hylle i et underskap, og så bare løfter jeg den opp på benken når den skal brukes... kjempeenkelt!
I hylla under kjøkkenmaskina står det en kurv med tilbehøret :)

jeg ville heller investert i en finfin kjøkkenmaskin, som den vi har fra KitchenAid. da kan den stå framme hele tiden, og pynter faktisk opp kjøkkenet ditt:) mer tilgjengelig blir den jo også:)

Back
Topp