Då var det vår tur...

Mamma*til*Marcus

Forumet er livet
til ei runde med snørr, feber og sutring...
Marcus hadde 37,9 når han våkna i dag, men har hatt over 39 i feber i løpet av dagen.
Hadde 39,0 no i kveld, så ga han en stikkpille før eg la han ,og no søv han godt i senga si.
Håper han får sove godt..

Men lurer litt på om eg bør la han ligge åleine?[8|] sist han var sjuk låg han i senga vår, men det var før han flytta på eget rom.
Men no søv han så godt på eget rom, og trur det blir mykje meir urolig om han skal ligge i senga med meg..

Huff da, god bedring!
Er han vant til å sove på eget rom er det kanskje greiest å la han ligge der.. Heller sjekke inn til han et par ganger i løpet av natta..

ORIGINAL: Lillenussi

Huff da, god bedring!
Er han vant til å sove på eget rom er det kanskje greiest å la han ligge der.. Heller sjekke inn til han et par ganger i løpet av natta..

Sign!
Gjorde jeg når mini her var syk.

ORIGINAL: Lillenussi

Huff da, god bedring!

Ja,er det eg tenker og..dumt at han våkna av meg mange ganga om natta når det ikkje er nødvendig..eg får heller sette på klokka å gå opp å sjekke han nåkken ganga...

Neimen stakkars liten da! Håper han blir fort frisk igjen.

Når Sofie er syk sover hun på eget rom, bortsett fra når hun var på det verste med den falske kruppen. Pleier å sjekke henne en eller to ganger i løpet av natta bare.
God bedring til Marcus gutten [:)]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Neimen stakkars liten da! Håper han blir fort frisk igjen.

Når Sofie er syk sover hun på eget rom, bortsett fra når hun var på det verste med den falske kruppen. Pleier å sjekke henne en eller to ganger i løpet av natta bare.
God bedring til Marcus gutten [:)]

Ja,han skal få ligge i fred her og.[:)] så kanskje han er bedre i mårra om han får ei god natts søvn[;)] *krysser fingrane*

Takk for det, håper det går fort over..

eg har og ein syk gutt i hus, me akkurat d samme. Feber, hoste og snue, også har han fått øyebetennelse itillegg, bare for å toppe heile driten.
E ikkje någe kjekt me syke unger.

Så masse god bedring t Marcus [:)][:)]

ORIGINAL: marianne1986

eg har og ein syk gutt i hus, me akkurat d samme. Feber, hoste og snue, også har han fått øyebetennelse itillegg, bare for å toppe heile driten.
E ikkje någe kjekt me syke unger.

Så masse god bedring t Marcus [:)][:)]

Uff...nei,det er ikkje nåkke kjekt[&:][:'(]
Er ikkje så mykje hoste her, men meir nysing. Og masse snørr. (men heller det enn å være potte tett.)
Håper prinsane våre blir fort friske igjen!

Takk og god bedring til Tobias og!!![:)]

Back
Topp