då var alt klart:)

C love K

Elsker forumet
sleten nå ja..
ska ha dåp i morgen, så nå har eg rydda og vaska, laga kaka og jeg og venninna mi har laga all maten, koldtbord:) og dekt på bordene,alle ungene er blitt vaska og lagt i seng, og nå værke beina mine allså. ska være gått og slappe av litt nå..

Herlighet så flink du er !!! De smekkene var bare nydelige som bordkort!! Er serviettene med bilde av barnet ditt ? Hvordan får man til det da ? Ønsker meg en god dose meg kreativitet ( om det er et ord [8D] )

ORIGINAL: Liam og Stellanurket

Herlighet så flink du er !!! De smekkene var bare nydelige som bordkort!! Er serviettene med bilde av barnet ditt ? Hvordan får man til det da ? Ønsker meg en god dose meg kreativitet ( om det er et ord [8D] )

servietene er bare vanlige som jeg kjøpte i butikken med en annen sin baby på :)) hehe men syns de var søte nok jeg og de kosta bare 24 kr for 20 stk:) spare på penga vettu :) hehe

Så fint! [:D]
Lykke til i morgen, kos dere [:)]

det var virkelig fint[:D] lykke til i morra og kos dere masse[:)] og slapp godt av nå i kveld[:)]

Kjempe fint!
Vi ska også ha dåp imorgen og jeg satt meg nettopp ned med en baileys for å feire at alt er i rute (tror jeg ihvertfall [:)])
Har ikke fått tatt bilde av det ferdige bordet enda, men for nysgjerrige så er det et detaljbilde på bloggen min;
http://gullgrisenpublic.blogspot.com/2011/02/dapsdetaljer.html

Lykke til hos dere!

Nydelig!

Lykke til i morgen!!!
Kos dere masse!

Så fint du har laget til. [:)]
Og smekkene er bare stilige. [:)]

Lykke til med dåpen i dag! [:)]

(Vi skal også ha dåp i dag).

lykke til med dåpen i dag.
og de bordkortene er bare så stilige [:)]

Back