Då takker eg for meg :(

[Frk.Marianne]

Forelsket i forumet
Det ser ut som om februar 2018 forbannelsen har slått til hos meg denna gangen :(

Begynte med litt rosa utflod på mandag, som eg trodde var pga soppinfeksjon. På tirsdag kom det friskt blod i trusa, men kjente ingen smerter. Håpte fremdeles det var pga soppen.
Men i natt forsvant alle håp, både blødning og menssmerter.

Er på telttur i Danmark, så dette var ikkje akkurat super timing. Har vært på sjukehus her nede i dag og fått bekreftet at livet i magen var borte :(
Ca 1 1/2 time etter sjukehusbesøket fikk eg enorme rie-lignende smerter og et dobesøk seinare var eg et foster fattigere [emoji22]

No ligger eg på et hotellrom i Danmark og har nettopp putta cytotec i skjeden for at dette skal gå fort. Reiser forhåpentlig heim i mårra.

Så får eg krysse fingrene for at dattera mi på 8 ikkje har fått varige men av å oppleve dette :/

Å nei, ikke deg også :( Syns det er forferdelig mange i februarforumet som har mistet. Det er forferdelig vondt å miste. Ekstra ille å være på ferie når det skjer, men godt de tar godt vare på deg i Danmark. Sender deg en god klem :Heartred

Uff, så trist :(
Stor klem ❤️

Åå så trist :( alt for mange som mister for tiden....:(
Håper du får en ny spire snart, som klamrer seg fast❤️ Sender deg en god klem, og lykke til videre❤️

Åneeeei [emoji22][emoji22][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Dette var veldig trist å lese..
God bedring både fysisk og psykisk, det er så vondt å spontanabortere.
Stor klem [emoji173]️

Sender deg en stor klem:Heartred
Håper jeg ser deg i en annen termingruppe :)

Tusen takk for fine ord alle sammen <3

Spontanabort er heilt sinnsjukt vondt, som å føda uten smertestillande :o

Men no er heldigvis det versta over (fysisk sett) og om ei stund så får vi prøva på ny spira :) Og ny runde med ivf

Uff, så fælt! Stakkars deg [emoji173] Altfor mange som mister i den termingruppen her [emoji22] Masse lykke til videre [emoji173]

Føler med deg[emoji173]️. Krysser fingre for bedre lykke neste gang! Ta vare på deg selv.

Off, får så vondt av å lese dette håper du får komme deg hjem raskt ❤masse god bedring

Back
Topp