då kan æ bynne behandlinga

nemi.marselia

Forumet er livet
har fått medisin mot infeksjonen
nåkka som heite Omeprazol ratiompharm., einaste æ ikkje likte d sto om d va at d va begrensa erfaring m bruk under graviditet så en må rådføres m lege før en tar d, men nu har legen fra indremedisin skreve detta ut i samråd m gu å jormor så bør væl være trygg[;)]
men d e en kur på 100 daga[8|][&:] å æ som e sååå flenk t å huske tabeletta
så nu bi d hengt opp gule post it lappa over heile huset[8D]

sånn som detta

ORIGINAL: Hello Kitty

så er du nødt å huske det [;)]

ORIGINAL: snikende ullteppe

æ e en sånn person som må skrive huskelapp på å huske huskelappen

Hehe, e du åsså æresmedlem i
KORTTIDSMINNEHUKOMMELSESTAPFORENINGA??? [:D][:D][;)][8D]

Det er du ikke alene om[;)] mobilen min er full av huske lapper, alt fra : husk å vanne blomstene, *** har bursdag, ta ut/sett inn p-ringen- gi ungene vitaminer og ta tablettene dine [:D]

Har en kur på en mnds tid for mulig mage sår, husker de sånn ca annenhver dag[:-]

ORIGINAL: MercedesBærta

Hehe, e du åsså æresmedlem i
KORTTIDSMINNEHUKOMMELSESTAPFORENINGA??? [:D][:D][;)][8D]

jupp[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Det er du ikke alene om[;)] mobilen min er full av huske lapper, alt fra : husk å vanne blomstene, *** har bursdag, ta ut/sett inn p-ringen- gi ungene vitaminer og ta tablettene dine [:D]

Har en kur på en mnds tid for mulig mage sår, husker de sånn ca annenhver dag[:-]

huff då. sett ett kryss i panna så huska du at d va nåkka du sku jøre når du ser i speilet (tips fra ei anna her på BV)

ORIGINAL: Rebecca85

huff då. sett ett kryss i panna så huska du at d va nåkka du sku jøre når du ser i speilet (tips fra ei anna her på BV)

Jeg unngår å se på det trøtte trynet mitt om morran [:-] Får legge de på et lurt sted så jeg ser de lett[;)]

Back
Topp