Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Då har slimproppen gått, etter gynekolog dreiv og rota oppi der i går, har hatt småe mensen smerte, press og ømt hele dagen.. Spennende og se om jeg for rier.. Noen her som fikk rier rett etter slimproppen gikk? Er i uke 37+6

Veldig spennende, masse lykke til
Slimproppen gikk i i forgårs her.. å ingen fødsel enda[emoji39]
Det kommer mere slim og blod, hatt rier smerter som bakk på ryggen, press på ryggraden, plutselig følte e meg velig trøtte og kalde i kroppen.. Men smertene har blitt litt sterkere, men ikke nok vondt til å være sikkert syns jeg om det er i gang eller ikke.. For bare vente og seHvordan går det?

Det kommer mere slim og blod, hatt rier smerter som bakk på ryggen, press på ryggraden, plutselig følte e meg velig trøtte og kalde i kroppen.. Men smertene har blitt litt sterkere, men ikke nok vondt til å være sikkert syns jeg om det er i gang eller ikke.. For bare vente og se![]()
Hei Hei.. Veldig lite, måtte ned og legge meg på sofan.. Ikke pga sterke smerte, men mest pga kvalme, svimmel også vart jeg kalde og varme hele tiden.. Ingen feber.. Alt er så rart gleda meg til mandag så jeg kan bli fardig med alt og møte lille mannFått sove i natt eller?![]()
Noe nytt?Hei Hei.. Veldig lite, måtte ned og legge meg på sofan.. Ikke pga sterke smerte, men mest pga kvalme, svimmel også vart jeg kalde og varme hele tiden.. Ingen feber.. Alt er så rart gleda meg til mandag så jeg kan bli fardig med alt og møte lille mann![]()

Det samme, føler meg elendig denna uka her.. Kvalm, trøtt, for ikke sove, vondt i ryggen, masse ned press og vondt,stikking nede der, sterkere kynnere, rier som Går heilt bakk på ryggen, men ingen baby.. Hehe.. Så da er det bare og vente til i morgen da, å Håper på at alt dette har gjort at jeg er mere moden nede der og bli satt i gang ikke tar så lange tid  Noe nytt?![]()

gleda meg..Håper du får slappet av før det setter i gang for fulltDet samme, føler meg elendig denna uka her.. Kvalm, trøtt, for ikke sove, vondt i ryggen, masse ned press og vondt,stikking nede der, sterkere kynnere, rier som Går heilt bakk på ryggen, men ingen baby.. Hehe.. Så da er det bare og vente til i morgen da, å Håper på at alt dette har gjort at jeg er mere moden nede der og bli satt i gang ikke tar så lange tid  gleda meg..