Då har ...*oppdatert med bilder*

[miss]

Forumet er livet
me fått oss ein liten jentepus i hus, litt skremt av Kira foreløbig -som vil sååå gjerne leke!![:D]
Men på sikt trur eg dei blir bestekompisar![;)] Skal prøve å få tatt eit bilde av ho i løpet av kvelden å legge inn her[:D]

Kom forresten med navneforslag då![:D]

[hr]Og her er noen bilder :
Leker litt..

Fikk med ei leke fra der ho kom frå..

Prøver fange tærne mine under teppe..

Koser seg med leka si..

Utforsking av nye heimen..

Så kosli med både katt og hund då[:)] Me hadde da når eg var liten, og dei var bestevennar[:D][:D][:D]

Så koselig!

Gratulerer med en liten pus[:)]

Ååå så kos med katt. Gratulerer med jentepus.
Gleder meg til å se bilde.

Nala er ett fint kattenavn. [;)] Eller Nusse.

Har tenkt på Nussi og Missy, men er åpen for forslag![:)] Kunne tenke meg å kalt ho Tussi, men det heiter jo mora, så![;)]

ORIGINAL: [miss]

Har tenkt på Nussi og Missy, men er åpen for forslag![:)] Kunne tenke meg å kalt ho Tussi, men det heiter jo mora, så![;)]

Nussi og Missy var jo fine navn da.
Så fin signatur du har fått deg.

Åååh, så koselig! Søk litt på nett på kattenavn; jeg fant en side med en haug med kattenavn sist jeg skulle gi navn til pusen her. Husker selvsagt ikke hva den het nå da[;)]

så koselig[;)][;)]har selv katt og hund, går kjrmpr bra det[;)][;)]hvordan går det med sprayen?

Takk for det * Bobbo * [:)] Følte for å bytte litt[;)]

t.t.h: går fint med sprayinga, foreløbig ingen bivirkninger

Nåååå så skjønne[:)][:)][:)]

Så fin

Kjempefine satser på at det går fort for hunden og pusen å komme overens!! Som nevnt vil jo Kira leke heile tida, og sleike på pusen og nærmest sitte oppå pusen. Men det går jo ikkje[8D] Nei, håper at om et par dager er de perlevenner[;)][:D]

Ntååååh! Nydelig!

ORIGINAL: * Bobbo *

Så vakker ho er.
Hva ble navnet?

Trur navnet kanskje blir Missy, men er ikkje heilt sikker enda då! Så me får sjå, går for pusen foreløbig da, hehe[:)] Sov med oss i natt, mellom meg og M, koslig[;)] Men tenke at ho kan få lov til å ligge i stua på sikt, har jo kassen + maten inne på kottet, og da har ho muligheten til å gå på do og spise om ho skulle føle for det om natta, når ho ligg i stua/gongen[:)]

ORIGINAL: kate

Så fin

så søt hun er[:)] jeg har selv to katter[:)] som er kjempeskjønne,blir 2 år nå i november altså 24 menneske år...dæm væks fort første åran..merkes at dæm bynne å bli voksen ja...hehe

Jeg synes missy var veldig fint kattenavn[:)] hihi
Tussi, Nusse, Missi el Missy er kjempesøte navn til katt[:)]

Back
Topp