Då har jeg hatt min

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
første arbeidsdag....

Utrolig rart at det er gått 1 år siden jeg gikk i permisjon..Men samtidig godt å være tilbake i jobb.. :-) Skal jobbe 50% + ekstra vakter en periode fremover..

Ellers så er lillegutt begynt å prøve å strekke grenser.. Litt utfordrende til tider..
Men utrolig godt å kunne gå på seinvakter då, å overlate gutten til faren.. :-D

Gratulerer med første dag overstått. Jeg begynner den 12 juli, og jeg må si jeg grugleder meg litt. På en måte blir det godt å komme tilbake til de voksnes verden, men på en annen måte blir det kjedelig å måtte være borte i så mange timer. Det lengste jeg har vært borte mens han har vært våken er et par-tre timer.

Jeg skulle ønske jeg kunne gått hjemme med han et år til, men penger må vi ha. =) Heldigvis jobber jeg kunn 70% så får se han mye.

Velkommen i klubben Jeg har jobbet fult siden 18 mai. Synes det var godt å komme tilbake i jobb igjen, har mer overskudd til Rasmus når jeg kommer hjem nå føler jeg.

jeg syns det var veeldig greit å komme seg ut blandt folk igjen etter en lang og grå høst/vinter. :)
Her strekker vi og grenser  så pappaen er litt oppgitt innimellom når jeg kommer hjem

Har vært deiilig å jobbe, å snakke om annet enn barn og ikke minst treffe mine herlige kollegaer igjen..

Randålf; Akkurat no er jeg egentlig mest trøtt, og ikke så mye overskudd.. Gjerne litt lite søvn, og jobb 3 dager på rad med nye pasienter.. Ekstra konsentrert då.. Men kommer seg nok.. :-)

Fever; Ja disse mennene må jo få litt å bryne seg på de også..Og hver alder har sin sjarm.. Men det er vel gjerne sånn at de tror det er så mye lettere å være hjemme enn det egentlig er.. Her på fredag kom jeg hjem å spurte om han hadde satt på oppvaskmaskinen, fikk som svar at O hadde vært alle veier så han hadd ikke fått tid.. :-D

Har vært deiilig å jobbe, å snakke om annet enn barn og ikke minst treffe mine herlige kollegaer igjen..

Randålf; Akkurat no er jeg egentlig mest trøtt, og ikke så mye overskudd.. Gjerne litt lite søvn, og jobb 3 dager på rad med nye pasienter.. Ekstra konsentrert då.. Men kommer seg nok.. :-)

Fever; Ja disse mennene må jo få litt å bryne seg på de også..Og hver alder har sin sjarm.. Men det er vel gjerne sånn at de tror det er så mye lettere å være hjemme enn det egentlig er.. Her på fredag kom jeg hjem å spurte om han hadde satt på oppvaskmaskinen, fikk som svar at O hadde vært alle veier så han hadd ikke fått tid.. :-D

Back
Topp