Då gjekk vannet

snopey

Forelsket i forumet
vannet gjekk ca 00.30 i natt. Fossa ud. Så ringte sykehus,men di ønske ikke ha meg inn ennå for dæ va så folt på føden:mad: mamma he komt for å ta øve kidså å eg sitte her å vente på at eg ska få rier. He starta me vannavgang to gonge før bare mindre mengda å blei då satt igang. Så blir løye å sjå koss dæ blir denne gong. Fått hjelp t å få gang me alle mine 3 eg har fra før. Så blei sure på di å sa eg kan føda heima då. Hehe. He foresten termin den 7. Mars

Ååh lykke til :woot::love022 så heldig du er som er i gang allerede :) jeg har termin 5 mars og misunner deg. Men veldig kjipt at du ikke får reise inn :( hvor langt unna er neste sykehus?
Men virker som det er en rød tråd at man ikke får komme... for det eneste jeg «lærte» på fødselsforberedende samtale med jordmor var at man ikke fikk dra inn før på slutten.Dro man form tidlig ble man bare sendt hjem. Sukk.

Men lykke til Snopey:) klem fra aicelain - som er våknen for at babyen driver kickboksing. Ikke fødsel

Ååh lykke til :woot::love022 så heldig du er som er i gang allerede :) jeg har termin 5 mars og misunner deg. Men veldig kjipt at du ikke får reise inn :( hvor langt unna er neste sykehus?
Men virker som det er en rød tråd at man ikke får komme... for det eneste jeg «lærte» på fødselsforberedende samtale med jordmor var at man ikke fikk dra inn før på slutten.Dro man form tidlig ble man bare sendt hjem. Sukk.

Men lykke til Snopey:) klem fra aicelain - som er våknen for at babyen driver kickboksing. Ikke fødsel
Jau takk for dæxsmile9 eg har hatt samtale me di fra før at eg skulle slippe vente så lenge vist vannet gjekk osv. Da eg har hatt lange tøffe fødsel før. 3 gong vannet har gått fyst nå bare at denne gang fossa dæ å ikke kun litt. Har då blitt satt igang pga dæ ikke sjedde meir. Men får prøve sove litt å reise inn på måråen vist dæ ikke he sjedd meir før. Krysser fingrene for st dæ snart sjer for deg og å at du slipper overtidxsmile9

Ååååh masse lykke til [emoji173]️[emoji173]️ Send gjerne lutt fødestøv hitover når du er ferdig med det [emoji28]

Masse lykke til! Håper resten av fødselen kommer kjapt i gang og at de uansett snart tar deg imot på sykehuset!

Lykke til [emoji5]

Lykke til!! Kan jeg spør hvilket sykehus du skal føde på?

Lykke til! Har du begynt å få rier nå? Med nr 1 gikk også vannet med «fossefall» rett før midnatt, og fikk time til sjekk i 9-10 tiden dagen etter. Men riene kom ganske kjapt hos meg, så da dro jeg inn i løpet av natten... sååå spennende, masse lykke til!!!

Spennende[emoji16]termin samme dag! Håper alt går fint, lykke til[emoji2]

vannet gjekk ca 00.30 i natt. Fossa ud. Så ringte sykehus,men di ønske ikke ha meg inn ennå for dæ va så folt på føden:mad: mamma he komt for å ta øve kidså å eg sitte her å vente på at eg ska få rier. He starta me vannavgang to gonge før bare mindre mengda å blei då satt igang. Så blir løye å sjå koss dæ blir denne gong. Fått hjelp t å få gang me alle mine 3 eg har fra før. Så blei sure på di å sa eg kan føda heima då. Hehe. He foresten termin den 7. Mars
Masse lykke til! Har termin 07.mars jeg også og håper det skjer noe snart.

Back
Topp