Då er det min tur

Tobarnsmammajuni2014

Flørter med forumet
Til tidlig ul... Har hatt ein del smerter på ene siden og lege ville sjekke dette ut så nå sitte eg på venterommet... Og i tillegg er eg sjukt kvalm og sjukehuslukt gjer det ikkje bedre :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til!! :) Håper på bare gode resultater og at du kommer ut med et smil om munnen. God klem til deg. ❤

Lykke til!! :)

Lykke til, håper alt står bra til med spiren din :)

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

lykke til <3 håper alt står bra til, at du får samme besjed som meg, en over ivrig mørbrandmuskel..

Då var eg ferdig ... Legen såg ei bankende hjerte så alt er bra :) men han såg og blod...det kunne vere overflødig fra evt morkaka så eg kunne få blødninger... Måtte visst berre vente å sjå.. Nokon som har opplevd dette?
Eneste eg klare og fokusera på er blodet og ikkje det bankende hjerte<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Så fint at alt er bra! Mye tanker og følelser på og etter en slik undersøkelse. Du får ta en telefon hvis du sitter igjen med flere spørsmål? Også regner jeg med at du kan ta kontakt dersom det skulle være noe?
Dere er så heldige som har fått sett ett bankende hjerte allerede. Kjenner meg mer bekymret denne gangen..

Skjønner at du blir mer fokusert på blodet, men tenk at du har fått sett et bankende hjerte:) men hvis du eventuelt får en blødning så vet du iallefall hvorfor, også vil jeg tro at hvis du har noen spørsmål så kan du ta kontakt med legen eller jordmor:)

Så kjekt at du har fått sett et bankende hjerte :D Håper blodet ikke er noe alvorlig! Men som det skrives over her, så må det vel kunne gå an å ringe til legen igjen og få svar på eventuelle spørsmål du sitter igjen med, sånn at du kanskje klarer å roe nervene/ikke være så bekymret :)

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

I mitt første svangerskap blødninger fra uke 11 til uke 18..! Det er ikke normalt med blødning i svangerskapet, men det er langt fra uvanlig! :-) Vi fikk og se et bankende hjerte på ul, og fødte seinere en frisk og fin gutt som i dag er 7 år.. :-)

Ja de har rett! :) må berre få sortert tankane ette ein sånn undersøkelse! Legen satte meg tilbake til 8 veke istedenfor 9veke... Eg som trudde eg var lenger med tanke på at magen har vokst.. Kjemme til å bli diger :) hehe..

Sent from my iPad using BV Forum

I mitt første svangerskap blødninger fra uke 11 til uke 18..! Det er ikke normalt med blødning i svangerskapet, men det er langt fra uvanlig! :) Vi fikk og se et bankende hjerte på ul, og fødte seinere en frisk og fin gutt som i dag er 7 år.. :)

1 av 4 som føder ved termin har hatt blødninger, så det er jo ganske vanlig. Kanskje ikke normalt som du skriver, men for meg har det blitt normalen, blødde med de to første, så denne gangen "venter" jeg egentlig bare på det. Det som gjør at man bli så skremt er jo at det er så lite fokus på det. Hadde man visst hvor vanlig det var, så kanskje man hadde klart ikke å la seg stresse så veldig av det.

1 av 4 som føder ved termin har hatt blødninger, så det er jo ganske vanlig. Kanskje ikke normalt som du skriver, men for meg har det blitt normalen, blødde med de to første, så denne gangen "venter" jeg egentlig bare på det. Det som gjør at man bli så skremt er jo at det er så lite fokus på det. Hadde man visst hvor vanlig det var, så kanskje man hadde klart ikke å la seg stresse så veldig av det.

Ja jeg er helt enig i det du skriver..! Det var et sitat fra legen min at blødninger ikke er normalt, men at det ikke er uvanlig. Altså mye mer vanlig enn det vi tror..! :-)

Back
Topp