då e eg tilbake fra legetimen min

VilSåGjerne

Forumet er livet
den hyggelige legen, aldri møtt en så hyggelig en, syntes han kan begynne å jobbe fast her eg, for då skal eg ha han som fastlege[:)]

men.............

det er ikke sikkert at det er en abort, han sa 50/50

eg fortalte "sykehistorien" min og da sa han at dette kan være normalt. for mensblødning er ikke kommet.

i dag kom det litt tørket blød, altså det var brunt tørket. tørket meg 4 ganger i dag, to av gangene har det ikke kommet noen ting.

han sa eg måtte ha is i magen og puste rolig, prøve å slappe av selv om han vet at det ikke er lett.

han ville ikke undersøke meg, siden det ikke var noe blod, han var redd for å gjøre ting verre, så det var jo greit. fikk tatt en blod prøve og skal ta en på fredag også.

samboer tar dette tyngre enn sist[:(] han var helt knust i går når han kom. han gren, og dette er ikke helt han[:(]
og eg har tenkt så mye rart i natt,men eg må skjerpe meg......[&:]

må ligge til at eg heller ikke har smerter, i går visste eg ikke, siden eg tok paracett for å dempe feberen min.....men finnes ikke smerter

legen mente at vist det var en abort ville det komme mensblødning i løpet av dagen eller de nærmeste dagene...... og vist eg blødde like mye som sist måtte eg komme å måle blodprosenten min.

så no går eg å sjegger leggene mine og sitter meg ut i solen. JA FAKTISK; VI HAR FÅTT SOMMER I BERGEN IGJEN[:D]

så jenter, gi meg masse symptomer no, masse kvalme og kjempe ømme pupper hadde eg virkelig trengt no[:)]

Der ser du det kan nok hende det er bare den ene som har gått, det er ikke over enda.

Venter spent på resultatene av blodprøvene dine. Og krysser fingrene alt jeg har for deg, det er flere som har vlødd mye inne på januarforumet og spiren lever i betse velgående og har passert 12 uker nå.

Jeg holder deg med selskap i kveld og tenner et lys for spiren din med masse håp at det er liv der inne[:)]

tusen takk.

vet rett og slett ikke ka eg skulle ha gjort uten dere her inne[:(]

Håper det beste for dere. Gikk igjennom akkurat det samme som deg. Da blødningene startet var jeg sikker på at dette gikk feile veien. Det viste seg at jeg hadde mistet den ene, men lille Frida klorte seg fast.
Tenner et lys og sender dere gode tanker.

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

Håper det beste for dere. Gikk igjennom akkurat det samme som deg. Da blødningene startet var jeg sikker på at dette gikk feile veien. Det viste seg at jeg hadde mistet den ene, men lille Frida klorte seg fast.

Å ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HJELPES..........................

Tusen tusen tusen takk for en skikkelig gull historie[:)]

trenger slike no[:)]

Jeg skal også tenne lys for dere ikveld. 

kom ikke noe no heller[:)]

Ska tenna lys for dåke i kveld vennen.

Sender deg ein stor klem og gode tankar[:)]

Detta skal gå bra!

Skal tenne ett lys for dere ikveld.
Tenker fælt på dere.

Krysser alt som krysses kan.
Sender en stor klem din vei.

Godt å høre at legen var positiv! Bare slapp av nå og prøv å tenk positive tanker :)
Skal se de har klart seg fast der inne [:D]

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

Ei venninnne av meg gikk gjennom akuratt det samme som dette, så det er håp for deg VilSåGjerne! [:D]
Tenner lys for deg og dine i kveld [:)]

Skal sende over masse positiv energi og tanker til deg jeg, og krysse fingrene for at dette går fint for dere!

Ååå, men det var jo gode nyheter snuppa!
Det skal gå bra for deg denne gangen [:D]

ORIGINAL: Angelicka23

Skal sende over masse positiv energi og tanker til deg jeg, og krysse fingrene for at dette går fint for dere!

krysser fingre og tær. Viktig at du tar det helt med ro nå, legg deg med beina høyt og bare slappe av. Det sa akupunktøren min til meg forrige gang [:D]
Dette skal gå bra [:)]

ORIGINAL: snuppis30

Ta det med ro og masse lykke til fremover [:)] Tenker på deg [:)]

Så godt å høre at legen var så positiv[:)] Du skal se dette går bra! Jeg har også ei venninne som blødde ganske mye/ofte de første månedene, og hun har fått en skjønn liten gutt nå[:D]

Krysser alt jeg har for at dette skal gå bra, og at du slutter å blø NÅ[;)]

Tenk positivt og slapp av[;)]

Back
Topp