Då e dagen for ny ul her, er d et bankende hjerte? *oppdatert*

nemoen

Glad i forumet
då har er vert på sykerhuset og prøvene steg fortsatt fint :) på skjermen var der fremdeles et lite bankende hjerte og en liten spire som har vokst fint, fin utvikling på alt faktisk:) så jeg har fremdeles termin 24 mai :) er 8+4 i dag:).................... ............. ........................... ............................ ............................. .............................----------------- Ja då ska me snart te ny invendig ul, fikk vite i gårat hcgen fra sist uke var fin og stigende, tok ny i går å ska ta ny i dag for å se om den stiger enda, og ul for å se... Er veldig spent siden jeg har blødd di siste tre dagene av og på, nesten som helt i begynnelsen av en mens for di som begynner med bare litt... Eller kansje mer likt når den er nesten ferdig... Vertfall har det bare vert friskt blod og ingen tengn til rester, og ingen smerter så jeg krysser fingrene å håååååper på å få se et lite bankende hjerte... Beklager ekle detaljer...:(
 
ÅH som eg håper det er et bankende hjerte der!!!!
oppdater oss dA!

Får du slappa nok av no da?
 
Dytt
 
Så godt å høre at det står bra til med lille knotten! Ingenting som er bedre enn det :) Er helt grusomt når man får slike beskjeder som du har fått av legen :( Men krysser alt jeg har for at du slipper flere ubehagelige overraskelser nå. Håper du får tid og rom til å trekke pusten dypt og slappe av og nyte tiden du har foran deg nå :)
 
Så utrolig bra!
godt å høre at det er bra :)
kordan føler du deg da??
 
Føler meg letta og veldig sliten;) har vert så stressa at jeg ikkje har klart å slappe av noe særlig... Men nå ska alt gå bra :) krysse fingrene for at alt går smertefritt noen uker eller måneder nå:)
 
godt og høre at alt sto bra til:-)
 
Huff da ble det altså Inge bra avsluttning på denne tråden :( I og med at jeg mistet i går:(
 
Åååå {:-( Kjempetrist å høre! Jeg har ikke vært inne her på flere dager, så har ikke fått med meg dette før nå. Sender deg en stor, stor klem! 
 
Back
Topp