Dååårlig form...

En baby til :)

Glad i forumet
Du store min tid.. jeg hadde helt glemt for en tung periode det er i begynnelsen... er 7+2 nå, og formen er laber. Har null energi, småkvalm hele døgnet nesten, og fullstendig bomull i hode.. Måtte de neste ukene gå fort, og måtte formen snart bli bedre! Syteinnlegg, men måtte bare lufte frustrasjonen :P

Samme her :( jeg sa til mannen at hadde jeg husket hvordan det var sist så hadde jeg aldri blitt gravid igjen. Lei!!! Meeeen nærmer seg 3 mnd nå og håper det gir seg da

Bra at vi er flere! For min del er de tre første mnd værst.. takler ikke denne kvalmen, dalende energi nivået og svimmelheta :(

venter på lillebror/søster 17.01.14

De første månedene er pyton!

Jeg trodde aldri i verden det skulle være såå slitsomt i begynnelsen av et svangerskap :P Kvalm (IKKE I DAG! :D), utslitt, null energi, oppblåst, og uvel hele tiden.. Forferdelig slitsomt.. men man glemmer det vel, ellers så hadde det vært mange enebarn der ute tror jeg ;) Og svangerskapene kan jo være forskjellige!

Hvordan går det for dere å jobbe? Jeg har fulltidsjobb, og merker at hus og hjem lider akkurat nå :P Når jeg er hjemme må jeg prioritere barna mine så godt jeg klarer, og huset blir skippertak på gode dager egentlig, og mannen må trå ekstra til selvfølgelig..:P

Jeg har ikke jobbet på 3 uker nesten.. Pga kvalmen.. Og har sett på leiligheten at jeg ikke har vært helt oppe å gått.. Mannfolket prøver innimellom men han er ikke den ivrigste.. Men nå vil jeg ha det litt ryddigere og reinere enn han da ;) Skippertak her og!

Føler med deg!
Her ser ikke huset ut, jeg orker ingenting når kiden er lagt.. Zz.. Vil egentlig bare sove hele tida..

Vet så godt hvordan du har det. Er heldigvis ikke så veldig kvalm, bare noen ganger i løpe av dagen, men formen er ikke topp. Og bår jeg først gjør noe hjemme så blir bekkenet vondere med en gang:(

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Back
Topp