DØD?

Tante Catti

Elsker forumet
MAI 2013
Ikke meningen å skremme med den overskriften altså...men det er blitt så DØDT her inne. Det er nok ikke bare meg som har merket....?!
Før oppdateringen oxo, men spesielt etter den nye layouten kom! Triste greier emoticon

Vi som fortsatt er her inne får prøve å holde tingene i gang, så går det seg sikkert til etter hvert. Synd hvis det dør ut her inne, mener nå jeg emoticon

Får håpe folk kommer tilbake nå som BV stadig tar seg opp :-)
Så grusomt ut en stund, men det ser bare bedre og bedre ut!

Skjer veldig ofte at jeg ikke kommer meg inn på forumet nå, så når jeg i tillegg sjeldent har tid til å sjekke, begrenser det seg veldig....

Tenker det blir ganske stille her litt fremover nå ettersom folk begynner på jobb, og så er det plutselig sommerferie. Men etter det håper jeg aktiviteten tar seg litt opp igjen. =)

huff ja.. har blitt VEEEELDIG DØDT  her inne..! håper det tar seg opp igjen :) er jo bare en vane sak med forandringene på forumet :)

Har plagdes sånn med å komme inn, så jeg ga opp å prøve i det hele tatt ei stund..! Men nå ser det ut til å funke bedre, så får bli flinkere til å ta turen innom :)

Har absolutt merket det ja - en god stund før oppdateringen og. Synd....

Ikke alltid jeg kommer inn her, men er innom hver dag enda selv om jeg ikke liker dette nye ;)

Neom skrev:
Skjer veldig ofte at jeg ikke kommer meg inn på forumet nå, så når jeg i tillegg sjeldent har tid til å sjekke, begrenser det seg veldig....

Tenker det blir ganske stille her litt fremover nå ettersom folk begynner på jobb, og så er det plutselig sommerferie. Men etter det håper jeg aktiviteten tar seg litt opp igjen. =)
Signer bare dette i grunnen :(
Men skal prøve å se innom når jeg kan :)

maric skrev:
huff ja.. har blitt VEEEELDIG DØDT  her inne..! håper det tar seg opp igjen :) er jo bare en vane sak med forandringene på forumet :)

Ja dødt!
Men signerer det med folk i jobb og sommerferie, jeg har sitti med bachelor og eksamensforberedelser i det siste også!emoticon

Det er jo opp til oss selv om det dør ut! :)

jeg kan ikke fordra det nye opplegget her, syntes det er stress og så lenge det ikke virker helt som det skal holder jeg meg litt unna her. 

:)

jaaa enig..selv om det e et litt frustrerende layout..så må en ikke gi opp! blir trist om hele bønsjen forsvinne! emoticon

har hatt myye problemer med å komme meg inn, men stikker innom en gang i blant.. er ikke helt komfortabel m det nye layout`et enda heller !!

Ja det var dødt her før nye forumet også. Nesten like mye action på mitt gamle terminforum som er november 2007 (folka har jo vært der siden februar/mars 2007). Er her lite selv nå, syns startvanskene med det nye forumet drøyer vel lenge.

giggsy skrev:
 syns startvanskene med det nye forumet drøyer vel lenge.

AMEN!

nå har jo ikke jeg vært noe særlig aktiv på august-10..men har snoka mye på dere;) prøve å henge litt mer her inne siden snuppa mi faktisk ble født i august..
hadde termin i oktober..men føler ikke jeg hører helt til der inne..

har merka det har blitt veldig dødt på bv etter det nye designet..men vi får satse på at det går seg til etterhvert som man venner seg til det.
Men må nok innrømme jeg er her mindre selv og savner gamle-bv! men prøver venne meg til det da hvertfall;)

Hei! jeg er her inne jeg (inne å kikker litt iblant). Har opplevd babyverden som en positiv plass å være, var mye her inne når jeg var gravid, og håper ikke den nye layouten ødelegger... nå har jeg fått gode leggerutiner på den lille, så kommer til å logge meg på her framover :-)

vi må nok bare prøve å venne oss til denne "nye" nettsiden :-)

Back
Topp