DÆVEN EG E FERDIG

VilSåGjerne

Forumet er livet
var ikke SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gale,men vondt når de stakk meg med bedøvelsen[:(] men det gikk bra[:D]

på ultralyden smilte gynekologen fra øre til øre[:D] begynte nesten å danse på gulvet[:D]hehehehehehehe

for hele 17 egg var det der[:D] og han var døds fornøyd med resultatet.

jeg blør litt nå,men ikke mye. så no skal eg legge meg nedpå litt,fikk beskjed om det men eg e jo ikke trøtt no[:D]

men dette gikk kjempe bra[:D]

ORIGINAL: Muppa

Vet du, det kunne jo ikke gått bedre !!!!!!!! Så herlig altså, bare slappe av å kose deg nå ! Nå blir det spennende ventetid [;)]

vi e bare døds fornøyd[:D] og samboer var jo så kjekk hihi[:D] han satt å strøk på meg hele tiden og spurte ofte om det gikk bra[:D] så måtte han hjelpe gynekologen med å presse på magen min for blæren var litt i veien for han når han skulle suge ut eggene[:D]
og etter på når eg låg inne på stuen der for å slappe av så sa han at eg måtte bruke den tiden eg trengte, og han syntes sykehustrusen var så sexy hihi[:D]hahahahahahahhahaha[:D] så han kunne ikke skjønne koffor eg byttet truse når vi skulle gå

Vet du, det kunne jo ikke gått bedre !!!!!!!! Så herlig altså, bare slappe av å kose deg nå ! Nå blir det spennende ventetid [;)]

Signere denne.

SÅ UTROLIG BRA VILSÅGJERNE!!!! Nå skal det bli baby på deg, det har jeg bestemt meg for[:D] Synes prosessen din har gått så utrolig fort jeg, det må bare være kjempe positivt, det tror jeg... Ha en strålende og happy dag. Slapp av og kos dere masse, for et resultat!!!![:D]

Så utrolig bra, krysser fingrene for at resten går like bra, det har du og din snille samboer fortjent[:)]
Masse klemmer[:)]

By the way, tror du må ta vekk pinglete[;)]

håpe virkeli alt går like fint framover nu

ORIGINAL: Babyhåp

Så utrolig bra, krysser fingrene for at resten går like bra, det har du og din snille samboer fortjent[:)]

Signerer denne jeg, men dette var jo kjempe bra da, for håpe at de fleste er av riktig størrelse og moden, venter spent på oppdatering din i morgen hvor mange som greide det.

Så utrolig bra!!!!!!!!!!!!!!

Og kjempeflink kjæreste du har!!!

X alt for at dette skal gå bra nå!!!!!!!

Gratulerer, det var masse egg. Du slo meg med 2 egg...
Masse lykke til med innsettingen.

så bra vennen,det var det jeg hadde også, da blir det noen på frys også.
da får du slappe av og kose deg og vente til fredag for å sette inn gull egget :)

lykke til

Nei du er slettes ikke pinglete lenger![;)][:D] Høres ut som et flott resultat da.[:D]
Krysser fingrene for at eggene dine koser seg og deler seg fint inatt.
spennende..... nå skal du bli gravid snart vilsågjerne (eg har bestemt det)[:)]

åååh du er jo bare superhøna da....
nei guri så bra. du er heldig. fikk 1 vi å er appy med det. fikk vi 10 eller over så skulle jeg være fornøyd, det bestemte jeg meg for  for lenge siden..

nå skal vi snart ruuuge;) jeah[:D] den er BRUN!

men skrev i den andre tråden, at nette ikke funker...er  så lei meg da...hadde gleda meg til 3 dager på BV og nett..hehe. men fræddan så er jeg tilbake, men skal prøve snike meg inn her imorgen tihi.

klem

ORIGINAL: Sarah

SÅ UTROLIG BRA VILSÅGJERNE!!!! Nå skal det bli baby på deg, det har jeg bestemt meg for[:D] Synes prosessen din har gått så utrolig fort jeg, det må bare være kjempe positivt, det tror jeg... Ha en strålende og happy dag. Slapp av og kos dere masse, for et resultat!!!![:D]

så bra

Så bra VilSåGjerne[:D][:D][:D] Då håpe eg at delinga av eggene går like bra, om ikkje bedre[;)] Hehe[:D]
Kati skal du ringa inn å høyra koss da har gått?? Eller ringe dei deg?[:D]

Ønske deg lykke til med innsettinga!! Om ett par dagar er du rugar!! WOHOO[:D]

ååååååååååå så UTROLIG FLOTT VilSåGjerne!!!!! [:D]

krysser alt jeg har for at et lite mirakel er på vei til dere snart! [:D][:D][:D]

ønsker deg masse lykke til på egginnsettingen i morgen!

knusekosesmurfeklem!

Back
Topp