DÅRLIG HUMØR!!!!!

gullkua

Forelsket i forumet
Noe så forferdelig!!! Hele dagen i dag!! Skikkelig sur og grinete for ALT og INGENTING!!!! Griner og er HELT ødelagt!!! Kjennes ut som jeg er skikkelig sliten, men hvofor er jeg det når jeg ikke gjør en dritt?? Jeg hadde jo planer å få gjort endel i dag også.. :( Men NEIDA!!!! Så blir jeg så lei meg for at dette humøret går utover de to snuppene mine og samboeren min.. :( Minste-mor på 2,5 kom på badet til meg da jeg bare la meg ned der før i dag.. satt å strøk på meg å sa ho var glad i meg, og at jeg ikke måtte vøre lei meg.. Kjenner jeg begynner å grine igjen bare av å skrive om det.. Kjære vene!! HVA SKJER A????? Skal legge meg samtidig med jentene i kveld, så får jeg bare satse på at dagen i morgen blir bedre!!! :)
Flere med slike dager?? Eller er jeg bare helt fjern?

Har en del sånne dager eg og :( passer på å få det ut når guttungen er i barnehagen, får så vondt i meg hvis han ser meg gråte eller at eg er lei meg :( hoper seg litt opp når en er dårlig hele tiden og føler seg aleine.. Håper det kommer seg for deg :)

kjipt med sånne dager 

Kjedelig med sånne dager! Håper du snart blir i bedre humør igjen. 

Nei, ikke jeg, men har vært litt deprimert i begynnelsen av svangerskapet, fordi alt er nytt for meg. Det var ubehagelig å føle meg helt uviten, men nå føler jeg meg mye bedre etter som jeg fikk med meg det meste og har noen å snakke med. Håper du får en bedre dag i morgen :) Sender deg en klem!

Herregud ja!!!! Men jeg griner ikke så mye - jeg er SINT!!!!! Blir rasende for den minste lille ting!!!! I går kasta jeg en koffert ned trappa etter sambo..!!!! Håper virkelig DET går over snart!!

Kjenner emg veldig igjen, det går desverre fort utover mannen min og jenta vår, noen dager er bare helt grusomme,  jeg bare sank sammen på sofaen en dag å begynte å grine, mannen spør hva det var, jeg forteller at jeg er bare såååå sliten, da sier han at jeg kunne bare sove litt på sofaen,  da var kl 18. følte ikke jeg kunne, for det var meg som skulle legge jenta vår og ho legger seg ca 19.. 5 min senere så sov jeg...  er grusomt å ikke ha kontroll over sin egen kropp...

Kjenner igjen det med dårlig humør!! 

Vanligvis er jeg ganske tålmodig med folk... Men nå er det en del folk som irriterer vettet av meg!! Håper det går over snart, for jeg vet at jeg egentlig ikke er sånn. 

Back
Topp