DÅPS DAG

babycec

Forelsket i forumet
noen som har bestemt seg for hvilken dag det blir? Vi skal ha nå den 25 februar. greit å få det overstått. Har dåps kjole, skal låne moren til samboeren sin som hun har brukt til alle ungene. et lite probølem bare.... hu er litt vel liten til kjolen. men skal kjøpe en fin etter på kjole som hun skal ha på seg. Alle som har brukt den kjolen var jo over 1 kg større enn cass:p minste jenta i gården her jah og eneste jenta til nå hehe

har blir det ikke før 15 april... vi skal ha dåpen i kirken der jeg kommer fra, så da er det greit at det er bra vær over haukeli

her blir det ikke dåp før 6 mai. hadde lyst til å vente til hennes oldeforeldre kom hjem. de har ennå ikke møtt vår vakkre prinsesse. håper dåpskjolen passer da. vi ska bruke den jeg ble døpt i.

Oj, har dere planerat det redan... oooops!
Antar att det blir i slutet av maj og jag er ikke så gla i norska traditionen med faddrar så jag vet ikke helt hur jag ska göra.
Ska jag ha fadder så vill jag att det ska vara av en speciell anledning, inte för att vi må.... skulle vilja ha dopet i Sverige, men vi får se..

Vi skal ha dåp 1 april! Skal bli godt å få den dagen unna.. Stresser litt med hvem vi skal ha til faddere, hvem som skal bære henne frem o.l.. Har dere andre det også klart? Syns det er vanskelig vi..[;)]

hjelp jeg som er veldig tidlig ute eller, hehe, var egentlig planlagt å ha 25 mars men vi reiser til danmark en tur da med familien hans så der er alltid noen som ikke kunne så da måtte vi ofre den dagen[:@]

Her blir det 8 april[:D] Valgte den datoen fordi vi gjerne vil ha etterlag med venner, og da passer det at det er fri mandag[:D]

ojsann... må vi ta kontakt med kirken selv?? her er dato ikke bestemt nei.. men har fadderene klar..[:D]

Her blir det navnefest den 28 april[:)]

Hei du. Jeg har bestemt datoen allerede. Elea ble født 21.januar, og dåpen bli den 8.april. Det er vel veldig greit å ha dåpen tidlig.

hakke bestemt meg for om jeg skal døpe hu ennå jeg da...

vi skal ikke før 3,juni vi[:)] vi skal ha selskap i hagen m grilling, vi har bygd ny utegrill og greier.
orker ikke sånne stive greier[:)]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

vi skal ikke før 3,juni vi[:)] vi skal ha selskap i hagen m grilling, vi har bygd ny utegrill og greier.
orker ikke sånne stive greier[:)]

Det hørtes ut som det blir kjempe koselig da[:)]
Ja, de stive selskapene er jo ikke akkurat morsome..hehe

Vi skal ha dåp 3 juni vi også[;)]
Blir bare stille og rolig med den nærmeste familie og koldtbord.

Så vidt tenkt på det.
Skal ha dåp i kirken der jeg er døpt.
Men er sjelden gudstjeneste der,
er ingen i april tror jeg. Så det blir nok i mai

Vi skal ha dåpen 8april.. har begynnt planleggingen så smått. skal til byn til uka og kjøpe inn utstyr til invitasjonene..

Back
Topp