DÅP

Karsol

Elsker forumet
kor gammel/ung[;)] skal babyen vere når dere døyper de. Først var nesten 2 mnd, men ho her blir 3,5 mnd pga det er så få dåpsdager her og så er det jo komfirmasjoner.

her blir snuppa 3 mnd pga lite dåpsdager....fikk dag den 22.mai, så er det midt i konfirmasjonstia og da....hvis ikke måtte vi ha venta helt til 13.juni, syns det ble for lenge

Hun kommer til å være 5mnd når vi døper henne i juli[:)]

1,5 mnd. nesten 2 mnd her. det er fordi vi skal døpe han før onkelen drar til danmark for å gå på skole. å så er det greit å bli fort ferdi me den når han ennå er så liten at han sover masse:) storebror var 4,5 mnd gammel men det var fodri vi aldri ble enige om dåpsdagen å fordi da var jeg altfor sliten til å greie å planlegge noe som helst...

Har ikke begynt å planlegge enda gitt - men blir vel når hu er rundt 3,5 mnd tenker jeg.

4 uker og 1 dag gammel her[;)] DEILIG å ha det overstått!!!!! [:D]

3 mnd å ca ei uke[:)]

Han kommer til å være ganske nøyaktig 5 mnd. hvis alt går etter planen :)

ORIGINAL: Majanne

her blir snuppa 3 mnd pga lite dåpsdager....fikk dag den 22.mai, så er det midt i konfirmasjonstia og da....hvis ikke måtte vi ha venta helt til 13.juni, syns det ble for lenge

hehe akkurat sånn er det her og, enten i pinsa eller så i påska og påska kom litt fort syns eg

ORIGINAL: Amaryllis

4 uker og 1 dag gammel her[;)] DEILIG å ha det overstått!!!!! [:D]

SV: DÅP - 17.03.2010 10:51:11

Det var kjapt grattis med veloverstått dåp[:)][:)]

Her blir det 3,5 denne gangen. Har mange gjester langveisfra og ville ha med flest mulig. Sist var hun 4 mnd av samme grunn

hun er 5 måneder.. skulle gjerne hatt det tidligere.. men syns det var lettest og gjøre det når det begynner og bli varmt ute, og er så mage konfirmasjoner i mai.. så dåpen er 6 Juni[:D][:D]

JIPPI!!

Skal ha dåp 6. juni, og da er snuppa akkurat 4 måneder[:)] Hadde tenkt til å ha det før, rundt 3 måneder, men ingen av datoene passet, så da måtte vi vente[:)] Måtte ha det i en annen kirke enn vi egentlig skulle også, for hvis vi skulle ha i den kirka vi sokner til så måtte vi venta enda lenger, og da er jeg redd dåpskjolen hadde blitt altfor liten[8D] Hehe...

prinsessa blir rett under 2,5 mnd og storebror ble døpt 3 dager før han var 3mnd.

Back
Topp