Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eneste problemet gynekologen hadde med cysten min var størrelsen og at den presser opp mot blæra mi. Var litt bekymret for at den blir å presse så mye mot blæra (når babyen blir større) at jeg ikke får til å gå på do. Har opplevd cyster før, og vet at det ikke er spesielt behagelig når de sprekker, men håper virkelig den sprekker snart, for det er ikke plass til den!Var på tul i dag faktisk og der fant de også en cyste på ene eggstokken som er helt ufarlig og som er veldig vanlig at kommer og går av seg selv. Så jeg bekymrer meg ikke noe for det Det har aldri tidligere vært oppdaget når jeg har vært på ultralyd hos gynekolog (kun for å sjekke fertilitet osv for nysgjerrighetens skyld). Så jeg tror på legen når hun sier at det kommer og går av seg selv og at det er normalt
Eneste problemet gynekologen hadde med cysten min var størrelsen og at den presser opp mot blæra mi. Var litt bekymret for at den blir å presse så mye mot blæra (når babyen blir større) at jeg ikke får til å gå på do. Har opplevd cyster før, og vet at det ikke er spesielt behagelig når de sprekker, men håper virkelig den sprekker snart, for det er ikke plass til den!