Cyste

MEU95

Blir kjent med forumet
Var på TUL i dag, og ble satt fram til 8+5. Fikk også beskjed om at jeg har en stor cyste (5x4cm) på venstre eggstokk som ligg å presse mot blæra mi. Er det noen flere som har opplevd det?

Sniker hatt cyste når jeg ikke var gravid, så lenge jeg ikke hadde vondt var det vist nok ikke noe problem. Men husker det stressa meg sikkelig da det ble oppdaget på kontroll etter sa og jeg tenkte om det ville ta drømmen om baby ifra meg, ved oppfølgings timen var den borte. Fikk ikke beskjed om sa hadde noe med cysten

Hei.

Hadde det samme i mitt forrige svangerskap. Fikk vite det på tul. Gynekologen sa det var helt ufarlig, og den forsvant av seg selv ganske fort.

Takk for svar! Ble litt småredd når han sa det lå en cyste med samme størrelse som en tennisball å pressa mot blæra mi

Var på tul i dag faktisk og der fant de også en cyste på ene eggstokken som er helt ufarlig og som er veldig vanlig at kommer og går av seg selv. Så jeg bekymrer meg ikke noe for det :happy: Det har aldri tidligere vært oppdaget når jeg har vært på ultralyd hos gynekolog (kun for å sjekke fertilitet osv for nysgjerrighetens skyld). Så jeg tror på legen når hun sier at det kommer og går av seg selv og at det er normalt :happy:

Var på tul i dag faktisk og der fant de også en cyste på ene eggstokken som er helt ufarlig og som er veldig vanlig at kommer og går av seg selv. Så jeg bekymrer meg ikke noe for det :happy: Det har aldri tidligere vært oppdaget når jeg har vært på ultralyd hos gynekolog (kun for å sjekke fertilitet osv for nysgjerrighetens skyld). Så jeg tror på legen når hun sier at det kommer og går av seg selv og at det er normalt :happy:
Eneste problemet gynekologen hadde med cysten min var størrelsen og at den presser opp mot blæra mi. Var litt bekymret for at den blir å presse så mye mot blæra (når babyen blir større) at jeg ikke får til å gå på do. Har opplevd cyster før, og vet at det ikke er spesielt behagelig når de sprekker, men håper virkelig den sprekker snart, for det er ikke plass til den! :hilarious:

Eneste problemet gynekologen hadde med cysten min var størrelsen og at den presser opp mot blæra mi. Var litt bekymret for at den blir å presse så mye mot blæra (når babyen blir større) at jeg ikke får til å gå på do. Har opplevd cyster før, og vet at det ikke er spesielt behagelig når de sprekker, men håper virkelig den sprekker snart, for det er ikke plass til den! :hilarious:

Nei det skjønner jeg :joyful:

Back
Topp