Cyste..?

Soulchild

Betatt av forumet
Har de siste ukene hatt vondt på samme sted helt nede, på måte der med eggstokkene. Kun ene siden.

Smerten er ikke intens, men ubehagelig. Den kommer og går, og jeg sitter gjerne helt i ro,så kommer det. Føler gjerne at når babyen beveger seg på visse måter, blir det verre.
Er 30+1.
Noen som har hatt dette?

Hvor ekkelt! Jeg nevnte det til mannen min rett før jeg kom inn på data`n! At jeg har så vondt i høyre eggstokk.. Eller ihvertfall i nærheten av den.. Enda en ting jeg må ta opp med lege i morgen.. Herregud, hun vil tror jeg er en hypokonder! kanskje jeg er det også, har jo små vondt over alt :P

Hvis det er vanncyste , tror eg ikkje det e farlig.. Hvis vi har en cyste i det hele tatt. Skal til jordmor på fredag, så skal nevne det for henne da.. Men tar det ellers klinkende med ro:-)

Det er nok ikke en cyste men hvis det skulle være det er det veldig sjelden farlig. Men de pleier ikke være vonde tror jeg, bare hvis de sprekker (heller ikke farlig) men sinnsykt vondt! Jeg hadde en cyste på eggstokken en gang som sprakk av seg selv, og det var rett før jeg ringte ambulanse.. Så vondt var det!

Back
Topp