Cyste på eggstokken!?!?!

*julilykke*

Glad i forumet
hei.. jeg var på ul på fredag, og der så de at jeg hadde en 4 kamret - cyste på eggstokken. den var ca 7 cm i diameter.. det jeg lurer på om det er noen med erfaring fra dette? Har den sprukket av seg selv hos dere? og kan du kjenne det når den sprekker? og evt hvordan kjennes det ut? Eller var dt slik at dere måtte ta ks i stedet for vanlig fødsel på grunn av cysten?

Jeg skal tilbake på sjukehuset, og ta ny ul i april, da får de se om den har blitt større, eller hva den driver med nedi der.. tihi..  Synes det er lenge til, for jeg går å tenker på det ganske mye.. har litt skrekk for ks, så.. ja.. håper på svar[:)]

dytter litt jeg! [:D]

Jeg hadde en cyste for noen år siden,som var 8 cm i diameter,den måtte opererest bort. Mener å ha hørt at store cyster sjelden sprekker av seg selv,men dem kan krympe da.

ORIGINAL: ..Lykke..

Jeg hadde en cyste for noen år siden,som var 8 cm i diameter,den måtte opererest bort. Mener å ha hørt at store cyster sjelden sprekker av seg selv,men dem kan krympe da.

var du gravid da eller? *ellers takk for svar*

hos meg sprakk de. Hadde 2 elelr 3 syster før vi skulle inn til ICSI. så da måtte vi vente med prøverør til cystene ble borte. De sprakk av seg selv.

ORIGINAL: Veronica1986

ORIGINAL: ..Lykke..

var du gravid da eller? *ellers takk for svar*

Nei,var nok ikke det..Tømte også nettopp en cyste under IVF forsøket våres.

Er det blodcycte eller vanncyscte?
Jeg har hatt begge deler, blodcycten spkrakk og blodet rant ut i bukhulen, så da måtte jeg operere.
Har stadig mindre vanncyster og de sprekker av seg selv, kjennes ut som sterke menssmerter av og på ca en dag..[;)]

ORIGINAL: FlotteLotte

Jeg har hatt begge deler, blodcycten spkrakk og blodet rant ut i bukhulen, så da måtte jeg operere.
Har stadig mindre vanncyster og de sprekker av seg selv, kjennes ut som sterke menssmerter av og på ca en dag..[;)]

jeg tror det er vanncyste.. har liksom ikke fått noe svar fra sykehuset på hva det er.. håper på å få bedre svar i april..

ORIGINAL: Veronica1986

ORIGINAL: FlotteLotte

jeg tror det er vanncyste.. har liksom ikke fått noe svar fra sykehuset på hva det er.. håper på å få bedre svar i april..

Jeg hadde vanncyste,og de sprekker ikke alltid av seg selv[;)]

Back
Topp