Cyste på eggstokken..

JPSK

Elsker forumet
Jepp det har jeg. På ca 6 cm. Den var begynt å bue deg rundt eggstokken og jeg vet kan være farlig men det gjør som regel så vondt i forkant at de finner ut av det før det blir fatalt. Men det gjør visst veldig vondt når den vet sprekker? Shit, helt redd her jeg. Noen som har erfaringer de vil dele? Både gode og dårlige altså. Jeg er hardhudet.. Tror jeg da. ;)

Hadde det når eg var 13 år og dei sprakk. Var so vondt at legen trudde blindtarmen var betent og inn på sjukehuset i ein fei. Da såg dei først med kamera og fant ut ke det var. Auuuu

Jepp det har jeg. På ca 6 cm. Den var begynt å bue deg rundt eggstokken og jeg vet kan være farlig men det gjør som regel så vondt i forkant at de finner ut av det før det blir fatalt. Men det gjør visst veldig vondt når den vet sprekker? Shit, helt redd her jeg. Noen som har erfaringer de vil dele? Både gode og dårlige altså. Jeg er hardhudet.. Tror jeg da. ;)

Jeg merket det mest når jeg støvsugde eller trente sit-ups. Det var utrolig ubehagelig. Men det gjorde ikke helt for jævlig vondt... Det går bort i løpet av noen dager.

Back
Topp