Cyste på eggstokken

<3 BAMBINO E>

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Noen andre som har erfaring ift cyste på eggstokk i svangerskap. Da jeg var på tidlig ultralyd for to uker siden ble det oppdaget en cyste på ca 2 x 2,5 cm. Han sa at det ikke var noe å bekymre seg for, og har snakket med legen min og hun sa det samme.. Men jeg klarer ikke å la være å tenke på det ? Bekymrer meg likevel :confused: Ååå..

Det har jeg hatt siden tenårene, har vondt når den er sprekk færdig, og ekkelt når vannet kommer silene mellom lårene, men elrs er det vel ingen bekymring... hadde en del på livmoren sist svangerskap, eller morakaken, jeg husker ikke... :)

Har også en vannsyste denne gangen...har ikke hatt det før..
Gyn sier at det ikke er farlig, selv om min er over 5*5 cm...får bare stole på han da...

Det har jeg hatt siden tenårene, har vondt når den er sprekk færdig, og ekkelt når vannet kommer silene mellom lårene, men elrs er det vel ingen bekymring... hadde en del på livmoren sist svangerskap, eller morakaken, jeg husker ikke... :)
Oki.. Betryggende å høre ift erfarinfen. Sprekker den altså og det renner ? Hvordan merkes det ?

Oki.. Betryggende å høre ift erfarinfen. Sprekker den altså og det renner ? Hvordan merkes det ?

noen må ha hjelp for å få hull på den , men har du ikke smærter går vel det fint uten... jeg har opplevd det slik at det har vært litt smærte først, så har det bare kommet masse vann i trusa :p

Har hatt sånne siden jeg var 14-15 og de har aldri plaget meg noe særlig.
Tenker ikke videre over det nå heller, selv om jeg har småblødninger.

Har hatt sånne siden jeg var 14-15 og de har aldri plaget meg noe særlig.
Tenker ikke videre over det nå heller, selv om jeg har småblødninger.

var da jeg merket mine, pga store smærter ved trening, men da det gikk hull på den største mærket jeg ikke mer til dem, annet at en eller annen gang kommer det litt vann ut.... Ang det med blødninger så lærte jeg noe nytt på fredag, og det er at livmoren er dekket ( veldig ofte) av små blodposer som sprekker sykt lett, og er veldig blodfylte første trimester, så det kan være en av grunnen til småblødninger :) Var deilig å vite det ja...

var da jeg merket mine, pga store smærter ved trening, men da det gikk hull på den største mærket jeg ikke mer til dem, annet at en eller annen gang kommer det litt vann ut.... Ang det med blødninger så lærte jeg noe nytt på fredag, og det er at livmoren er dekket ( veldig ofte) av små blodposer som sprekker sykt lett, og er veldig blodfylte første trimester, så det kan være en av grunnen til småblødninger :) Var deilig å vite det ja...

Jeg får bare blødningene mine ved anstrengelser (og hard mage) så legen sa at jeg ikke skal bry meg om dem. Og da gidder jeg ikke å gjøre det heller :P

Jeg får bare blødningene mine ved anstrengelser (og hard mage) så legen sa at jeg ikke skal bry meg om dem. Og da gidder jeg ikke å gjøre det heller :p

ja får jeg også :D er greit å vite at det ikke er noe farlig :) No bryr ikke jeg meg heller om dette nei, så det er deilig:D

Jepp jeg måtte operere i forrige svangerskap uke 16. Men legene tok tak i det med en gang det ble oppdaga, den var stor og hadde kvelt den ene eggstokken. Hvis 2 har sagt til deg at det ikke er noe å bekymre seg for så slå eg til ro med det, eventuelt kan du be om ny UL om et par uker for å sjekke at den ikke vokser

Back
Topp