Cyste på eggstokk

Seawave

Elsker forumet
Jeg fikk påvist cyste på eggstokk på tirsdag. Har aldri hatt cyste på eggstokk før. Har vært på ganske hyppige ultralyder di siste 7 årene, og aldri hatt antydning til cyster.
Skal på oppfølging av denne om ca 2,5 uke.
Men lurer på om noen vet om cyste på eggstokken kan påvirke graviditeten på noe vis? Hormonelt eller på annen måte?
Cysten var 2,5cm.
 
Jeg hadde det under forrige svangerskap, ganske stor. Vær obs på sterke smerter, det kan begt at eggstokken vrir seg og da må det opereres asap. Ellers skal det ikke være farlig
:)
min krympet av seg selv ila svangerskapet
 
Sniker. Jeg har hatt to som viste seg å være endometriose. De fant det ut da de opererte de vekk. Hvis det er endometriose du har så er det bare bra å være gravid for å slippe unna mensen, som trigger endo
 
Sniker. Jeg har hatt to som viste seg å være endometriose. De fant det ut da de opererte de vekk. Hvis det er endometriose du har så er det bare bra å være gravid for å slippe unna mensen, som trigger endo
Har nok ikke endometiose, da har det isåfall kommet nå. Sliter ikke med menssmerter eller noe sånn :)
 
Jeg hadde det under forrige svangerskap, ganske stor. Vær obs på sterke smerter, det kan begt at eggstokken vrir seg og da må det opereres asap. Ellers skal det ikke være farlig
:)
min krympet av seg selv ila svangerskapet
Okey, greit å vite. Har ingen smerter nå, men greit å vite at hvis det blir smerter så må jeg være obs på det :)
 
Back
Topp