Cyclogest

Lillebille89

Elsker forumet
Assistert-jentene
Oktoberlykke2020❤
Sensommerskattene 2023
Til dere som har brukt cyclogest under flere forsøk, merker dere forskjellige bivirkninger eller er alt likt?

Det er umulig å si :p synes ikke det har vært store forskjellen fra runde til runde, men de som kanskje burde vært spurt er vel gjerne mennene våre? :hilarious:

Jeg blir veldig trøtt av cyclogest, og forstoppet. Det er liksom de faste bivirkningene jeg har fått hver gang.
Jeg blit trøtt og sliten jeg også. I første forsøket ble puppene mindre ømme rundt en uke etter innsett. De er denne gangen enda superøm og ubehagelig å røre.. kjennes ut som jeg har vært på tidenes treningsøkt med dem i form av gangsperre :p

Det er umulig å si :p synes ikke det har vært store forskjellen fra runde til runde, men de som kanskje burde vært spurt er vel gjerne mennene våre? :hilarious:
Vet helt ærlig ikke om jeg vil ha svaret.. :nailbiting::hilarious: Jeg merker dessverre så alt for godt at jeg lett kan lage dårlig stemning hjemme disse dagene.. :wtf: men forskjell fra første forsøk er at puppene mine er superømme. Ubehagelig å i det hele tatt være borti dem enda jeg har den tykkeste bhen på for å beskytte de :p:p

Fikk graviditetssymptomer av Cyclogest alle forsøkene! Både når jeg jeg var gravid og ikke!

Dumt medisinen skal tulle sånn med kroppen vår :hilarious:

Jepp; enig med du!! Og så får man jo så forhåpninger når man får symptomer som minner om graviditet! Til slutt så slutta jeg å bry meg om dem, selvom det var vanskelig!

Jepp; enig med du!! Og så får man jo så forhåpninger når man får symptomer som minner om graviditet! Til slutt så slutta jeg å bry meg om dem, selvom det var vanskelig!
Ja jeg anser alt som medisin og har ingen god magefølelse for denne runden heller. Eneste er at jeg denne runden på rugedag 9 fremdeles hat sinnsykt hovne og vonde pupper. Det hadde jeg ikke sist. Men får bare vente å se :)

Mine to runder med Cyclogest (mot én runde Lutinus) merka jeg en god del sterkere graviditetslignende symptomer. Til tross for at jeg aldri var gravid.. Så det stemmer nok veldig godt med tanke på at dosen progesteron er høyere i Cyclogest. Men Gud så mye bedre Cyclogest var ellers, med tanke på søl...!! :p

Jeg ble gravid, men mistet tidlig, så litt usikker hva som var hva.. Men veldig like bivirkninger som de andre her ser jeg.
Trøtt, forstoppet, sur :hilarious:
Da synes jeg det kanskje var litt mindre bivirkninger av lutinus, selv om jeg ble gravid da og :)
Masse lykke til, håper det har klaffet :Heartred

Etter tre ivf m/progesteronstøtte ble jeg plutselig og helt uventa gravid på naturlig måte. Kan vel signere på det veldig mange andre jenter sier, at det var den gangen jeg hadde minst gravidsymptomer!

Folk er sikkert veldig forskjellige mtp det. Men, uten Lutinus eller Cyclogest og det mentale ivf-kjøret falt det meg ikke engang inn at jeg kunne være gravid av meg sjøl. Ingen ømme pupper, ingen murringer, ingenting sånt. Bare at mensen ikke kom på forventa dag, og plutselig litt forstoppa. Ellers ingen tegn eller hint.

Back
Topp