Cyclogest

Littlå

Glad i forumet
Andre som blir kvalm av den ? Tatt siden onsdag nå, hadde innsett fredag. Og har siden fredag kveld vært kvalm sånn av og på[:'(] Utrolig slitende!
Syns å huske jeg hadde litt av det sist icsi også... Men står ingenting om dette under bivirkninger[8|]

eg vart ikkje kvalm av den, men generelt veldig dårlig. Masse hovudverk og i grunn heilt tømt for energi. No går eg på progestan som er ein litt mildare variant. Den funkar bedre, men vart sist gong eg gjekk på den ganske dårlig av den og. Tålar dei visst brått bedre denne gongen[:)] Fysioterapauten min som og tek akupunktur på meg spurde om eg vart kvalm av medisinane pga av at to punkt ho satte nåler på var svært ømme no sist eg var hjå ho etter fem dagar på progestan. Det var visst sånne typisk kvalmepunkt. Og dagen etter eg var hjå ho slapp hovudverken taket og eg vart generelt mykje bedre! Har aldri hatt ein så bra rugeperiode som denne gongen eg faktisk[:)] Er nok berre svært ulikt korleis kroppen vår reagerar på så masse hormonar! Og cyklogesten er jo ganske sterk! Eg har bedt klinikken min om å få gå på progestan i staden då den er litt mildare og snillare med meg. Kanskje eit tips om du ikkje blir bedre?? 

Har ikke blitt kvalm selv, annet enn litt "uggen". Men Hausken sa at den kunne gi "svangerskapssymptomer", som kvalme og ømme bryster...

Back
Topp