Jeg skal forhåpentligvis ha første fryseforsøk nå i sommer. Jeg synes det virker så styrete med Cyclogest med å måtte ligge ned etter de er satt inn og at det kommer ut rester ila. dagen, spesielt siden forsøket kanskje blir midt i sommerferien med bikini og bading og det som hører med. Lurer på å be om injeksjoner (Prolutex er det klinikken min bruker i så fall) i stedet og lurer på om noen som har prøvd en eller begge deler har noen tanker for eller imot? Eneste ulempen jeg ser er egentlig at Prolutex er litt dyrere.
Til nå har jeg prøvd tre typer injeksjoner ifm. stimuleringen (Rekovelle, Ganirelix og Gonapeptyl) og syntes ingen av dem var noe problem. Mest ubehag med Gonapeptyl, men gikk jo raskt over. Synes generelt det er veldig lite stress med sprøyter, men har jo ikke prøvd akkurat denne. Hvordan synes dere som har prøvd at Prolutex var i forhold til disse? Mye vondere? Mer blåmerker? Ganske like?
Takknemlig for alle innspill
Til nå har jeg prøvd tre typer injeksjoner ifm. stimuleringen (Rekovelle, Ganirelix og Gonapeptyl) og syntes ingen av dem var noe problem. Mest ubehag med Gonapeptyl, men gikk jo raskt over. Synes generelt det er veldig lite stress med sprøyter, men har jo ikke prøvd akkurat denne. Hvordan synes dere som har prøvd at Prolutex var i forhold til disse? Mye vondere? Mer blåmerker? Ganske like?
Takknemlig for alle innspill

Er det da med vagitorier x2 og injeksjon x1?