Cyclogest vs lutinus? :)

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Hvordan er cyclogesten i forhold til lutinusen? :)
Merket meg at førstnevnte er mer formet som en stikkpille, og ikke har innføringspinne :p

Blir det like grisete, vanskeligere å sette inn? :) Andre erfaringer? ❤️

Jeg finner det vel ut om en uke uansett, men, tiden går sakte når man venter, så rekker å lure på sånne små bagateller :p
 
Om du har mulighet til å ligge en time etter du setter inn cyclogest blir det omtrent ikke søl. :)
 
Foretrekker helt klart cyclogest over lutinus!
Lutinus er spiss og kantete og kom ut igjen både tørr og grisete på en gang. Cyclogest glir pent inn, gjør aldri vondt, gjør det den skal, og så renner det litt ut, men ikke mer enn at et truseinnlegg fanger det fint. Resten kommer på do :)
 
Mhm, lutinus blir til pappmasjé og laget i alle fall mye krøll med hoha her. Cyclogest er mer skånsomt for underlivet
 
Foretrekker helt klart cyclogest over lutinus!
Lutinus er spiss og kantete og kom ut igjen både tørr og grisete på en gang. Cyclogest glir pent inn, gjør aldri vondt, gjør det den skal, og så renner det litt ut, men ikke mer enn at et truseinnlegg fanger det fint. Resten kommer på do :)
Mhm, lutinus blir til pappmasjé og laget i alle fall mye krøll med hoha her. Cyclogest er mer skånsomt for underlivet

Fantastisk. Jeg har den grøtete massen fra lutinus friskt i minnet.. Også tok jeg 3x for dag, så ble jo konstant påfyll av æsj :p
 
Enig med alle de andre: Cyclogest er en drøm sammenlignet med Lutinus!
 
Hei!

Slenger inn og håper folk fortsatt er aktive her :)

Jeg har nylig blitt gravid på naturlig vis. Har brukt Lutinus x 1/dag i lutealfasen, og fikk nettopp beskjed av gynekologen om å gå over til Cyclogest x 2/dag, noe som jo er en 8-dobling av mengden progesterondosen. Ser at Cyclogest er mye brukt i forbindelse med ivf, og lurer på om det er flere her som har brukt det i forbindelse med naturlig graviditet?
 
Hvordan er cyclogesten i forhold til lutinusen? :)
Merket meg at førstnevnte er mer formet som en stikkpille, og ikke har innføringspinne :p

Blir det like grisete, vanskeligere å sette inn? :) Andre erfaringer? ❤️

Jeg finner det vel ut om en uke uansett, men, tiden går sakte når man venter, så rekker å lure på sånne små bagateller :p
Er du i gang igjen? Mener å huske du var på formuet her når jeg var prøver også tilbake i 2021. Spennende!
 
Er du i gang igjen? Mener å huske du var på formuet her når jeg var prøver også tilbake i 2021. Spennende!
Hehe, denne var fra 2022, og jeg har nå baby på 11mnd (og ei på 2,5år, og ei på snart 7, og snart 15), men skal vel i gang med nr5 etterhvert. :)
 
Hehe, denne var fra 2022, og jeg har nå baby på 11mnd (og ei på 2,5år, og ei på snart 7, og snart 15), men skal vel i gang med nr5 etterhvert. :)
Nr 5? Oi oi! Jeg har nok med en Hadde innsett i dag. Av en eller annen merkelig grunn har jeg ikke troen. Hvor lenge måtte du prøve med den som er 11 mnd?
 
Nr 5? Oi oi! Jeg har nok med en Hadde innsett i dag. Av en eller annen merkelig grunn har jeg ikke troen. Hvor lenge måtte du prøve med den som er 11 mnd?

Både nr3 og nr4 satt på første innsett :) Heldig sånn. De andre to har andre fedre, og kom naturlig.

Så trengte ikke holde på så lenge.
 
Back
Topp