Cyclogest uten ivf erfaringer

Blomsterpike94

Flørter med forumet
Hei, håper noen har litt erfaring med dette:) jeg har hatt 2 kjemiske, 1 SA og en MA (10+4) før jeg endelig fødte. Nå prøver vi på nr 2 å jeg har hatt 2 kjemiske på rad, var hos GK og hun sa det var ikke egt behov, men hun skrev ut Cyclogest til etter EL, så kunne jeg velge selv.

Er det tidlig å starte med det etter kun 2 sykluser? Vil det være noen ulempe, eller bare en støtte?
Håper noen har litt erfaring, GK var travel så glemte å spør om mye:p

Alder 30 år

Om det er tidlig eller ei kommer an på hvor travelt du har det :hilarious:
Ulempen med det er jo alt griset og symptomene. Progesteron gir gravidsymptom så du kan føle deg gravid uten å være det. Nå skriver ikke du hvor mye du skal ta, men jeg tar en tab morgen og en kveld og det er mye gris som kommer ut igjen. Bør helst bruke bind eller truseinnlegg :laughing002

Om det er tidlig eller ei kommer an på hvor travelt du har det :hilarious:
Ulempen med det er jo alt griset og symptomene. Progesteron gir gravidsymptom så du kan føle deg gravid uten å være det. Nå skriver ikke du hvor mye du skal ta, men jeg tar en tab morgen og en kveld og det er mye gris som kommer ut igjen. Bør helst bruke bind eller truseinnlegg :laughing002
Ja tenkte mer om det var litt tidlig å gå til slike verks etter 2 sykluser:p men om jeg kan bli gravid raskere å beholde så er det jo verdt det! Ja har hørt mye om at det er grisete… jeg fikk også foreskrevet morgen og kveld! Hvor lenge tar du etter du er gravid?

Ja tenkte mer om det var litt tidlig å gå til slike verks etter 2 sykluser:p men om jeg kan bli gravid raskere å beholde så er det jo verdt det! Ja har hørt mye om at det er grisete… jeg fikk også foreskrevet morgen og kveld! Hvor lenge tar du etter du er gravid?
Ja, jeg forstod det :joyful: som regel ønsker vi å bli gravide med én gang vi har bestemt oss for å prøve, så hvis du har hjelpemiddel tilgjengelig så tenker jeg; kjør på :D
Jeg skal på ultralyd når jeg er 7+5, er alt fint da så skal jeg trappe ned og ta 1 tab daglig i 1 uke (jeg tar 2 uker for å bruke opp pakken) men jeg ser det er mange ulike måter å gjøre det på.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp