Cyclogest, skal den i........

VilSåGjerne

Forumet er livet
kjøleskapet eller bare inn i ett vanlig skap?????

Skulle gjerne ha hjulpet deg snuppa, men jeg har ikke hørt om medisinen en gang. La oss rope på twianne, hun vet sikkert[;)]

TWIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

ORIGINAL: Sarah

Skulle gjerne ha hjulpet deg snuppa, men jeg har ikke hørt om medisinen en gang. La oss rope på twianne, hun vet sikkert[;)]

TWIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Det var da svært til masing da, når jeg snek meg til en laaaaaaang pause i dag, grillet og hadde svigermor på besøk idag. Men det er godt dere har vårt grønne Apple, men bare for å si det rett ut har ikke vært borti det progrestronet jeg, så da hadde det bare blitt en tur innom felleskatalogen for leger på nett igjen for å sjekke opp - men godt jeg slapp det[:D]

men jeg har jo ingen kjølige plasser her jo[&:] får kjøre de opp i kjelleren til svirgers i morgen[:)]

ORIGINAL: *Levende Lys*

men jeg har jo ingen kjølige plasser her jo[&:] får kjøre de opp i kjelleren til svirgers i morgen[:)]

Heeeeee.....er det tropevarme hos deg, du har vel et rom som er kjøligere enn 25 grader???????

ORIGINAL: twinanne

Heeeeee.....er det tropevarme hos deg, du har vel et rom som er kjøligere enn 25 grader???????

nei det tror jeg faktisk ikke at jeg har, det er ganske varmt her skjønner du[:D] 
detvar deilig fram til i ettermiddag men jeg er allerede begynt med bivirkningene mine virker det som[&:] full i hetetokter no

nei det tror jeg faktisk ikke at jeg har, det er ganske varmt her skjønner du[:D] 
detvar deilig fram til i ettermiddag men jeg er allerede begynt med bivirkningene mine virker det som[&:] full i hetetokter no

Da er nok jeg heldigere enn deg, andre etasje er det 28-30 grader dvs stuen, kjøkkenet og gjesterommet med toalett. Underetasjen der vi sover , har flere rom og bad er det 15 -18 grader bortsett fra badet da - der er det godt og varmt, ellers er inneboden god og kjølig - kalleste plassen i huset.

Off da at du har startet med hetetokter igjen, lurer fortsatt på hvordan det er å ha skikkelige hetetokter jeg, hadde såvidt en smule av det bare jeg. Men det var kanskje ikke skikkelge hetetokter, litt nattesvette bare.

Da er nok jeg heldigere enn deg, andre etasje er det 28-30 grader dvs stuen, kjøkkenet og gjesterommet med toalett. Underetasjen der vi sover , har flere rom og bad er det 15 -18 grader bortsett fra badet da - der er det godt og varmt, ellers er inneboden god og kjølig - kalleste plassen i huset.

Off da at du har startet med hetetokter igjen, lurer fortsatt på hvordan det er å ha skikkelige hetetokter jeg, hadde såvidt en smule av det bare jeg. Men det var kanskje ikke skikkelge hetetokter, litt nattesvette bare.

det hadde jeg ikke orket å lure på en gang hihi[:)]
syntes denne gang er verre enn sist jeg,med tabke på at eg fikk hetetokter så fort og at det allerede SVIIIIIIIIR så sykt i nesen min[:(]

men jeg skal nå klare det denne gangen også[:)]

ORIGINAL: Apple

Å kjære vene, da har du det varmt hjemme!  [:D][:D][:D]

Hvis det blir upraktisk å oppbevare dem hos svigermor, går det helt sikkert bra å ha dem i kjøleskapet! [:)]

ingen fare nå[:)]"tropen" er over for denne gang. Men fant utat jeg kunne gjømme de to pakkene forsiden av benken nede i gangen[:)] der er det noe lunde forde så de ikke smelter[:D]

Back
Topp