VilSåGjerne
Forumet er livet
kjøleskapet eller bare inn i ett vanlig skap?????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sarah
Skulle gjerne ha hjulpet deg snuppa, men jeg har ikke hørt om medisinen en gang. La oss rope på twianne, hun vet sikkert[;)]
TWIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ORIGINAL: twinanne
ORIGINAL: *Levende Lys*
men jeg har jo ingen kjølige plasser her jo[&:] får kjøre de opp i kjelleren til svirgers i morgen[:)]
Heeeeee.....er det tropevarme hos deg, du har vel et rom som er kjøligere enn 25 grader???????
men jeg har jo ingen kjølige plasser her jo[&:] får kjøre de opp i kjelleren til svirgers i morgen[:)]
Heeeeee.....er det tropevarme hos deg, du har vel et rom som er kjøligere enn 25 grader???????
nei det tror jeg faktisk ikke at jeg har, det er ganske varmt her skjønner du[:D]
detvar deilig fram til i ettermiddag men jeg er allerede begynt med bivirkningene mine virker det som[&:] full i hetetokter no
nei det tror jeg faktisk ikke at jeg har, det er ganske varmt her skjønner du[:D]
detvar deilig fram til i ettermiddag men jeg er allerede begynt med bivirkningene mine virker det som[&:] full i hetetokter no
Da er nok jeg heldigere enn deg, andre etasje er det 28-30 grader dvs stuen, kjøkkenet og gjesterommet med toalett. Underetasjen der vi sover , har flere rom og bad er det 15 -18 grader bortsett fra badet da - der er det godt og varmt, ellers er inneboden god og kjølig - kalleste plassen i huset.
Off da at du har startet med hetetokter igjen, lurer fortsatt på hvordan det er å ha skikkelige hetetokter jeg, hadde såvidt en smule av det bare jeg. Men det var kanskje ikke skikkelge hetetokter, litt nattesvette bare.
ORIGINAL: Apple
Å kjære vene, da har du det varmt hjemme![:D][:D][:D]
Hvis det blir upraktisk å oppbevare dem hos svigermor, går det helt sikkert bra å ha dem i kjøleskapet! [:)]