Cyclogest over lengre tid?

Mablis88

Andre møte med forumet
Hei.

Er ny her Men lurer på en ting:

Skulle hatt egguttak i slutten på April, men hadde ikke nok egg å hente ut. Så det ble inseminering, noe som funka❤️ Men, jeg har en forhistorie med kreft og cellegift som gjør at jeg har hatt lite hormoner i kroppen å derfor slitt med å bli gravid! Testet positivt sist uke og da de ringte fra klinikken så ba jeg om at de tok en ny vurdering av om jeg skulle fortsette på Cyclogest for at eg ikke skal ha så stor sjangs til å miste. Det fikk jeg, så skal fortsette frem til uke 9.

Er det noen som har erfaring med å gå så lenge på cyclogest med tanke på bivirkninger ol?
 
Jeg gikk på Cyclogest til uke 10. Det gikk veldig fint, ingen bivirkninger :happy: Gratulerer med graviditet!
 
Jeg gikk på cyclogest frem til uke 12, skulle egentlig slutte i uke 10, men klinikken hadde glemt å informere meg om når jeg skulle slutte. Synes det gikk fint å gå på det så lenge. Var glad for å slutte for synes det var litt slitsomt å måtte gå med truseinnlegg hele tiden siden det renner sånn. Gratulerer med graviditeten, krysser fingrene for deg :happy:
 
Jeg gikk på cyclogest til uke 12 tror jeg det var. Dobbel dose, 1 i hvert hull morgen og kveld:hilarious: Gikk helt fint. Litt oppblåst bare, men d var nok litt pga graviditeten også. Å litt stress med at det renner en del ut igjen. Men utenom d var det ingen problem. :happy:
 
Til uke 12 her også :chicken: en i baken morgen og kveld
 
Her har eg ikkje gått på Cyclogest, men Crinone over lang tid. Etter anbefaling frå min klinikk OLGA Fertility Clinic i St. Petersburg gjekk eg på Crinone heilt fram til veke 32+0 i graviditeten!! Er no 33+4. Det anbefaler dei til omtrent alle sine pasientar for å forebygga spontanabort/for tidleg fødsel. Skikkeleg søl og irritasjon i underlivet, men har gått fint utover det. Kryssar fingrane for deg! ❤️
 
Uke 12 her, brukte også lutinus 3x daglig samtidig. Fryktelig kliss… Bruker nå lutinus igjen, men det er pga forebygging av tidlig fødsel.
 
Back
Topp