Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det går bra. Med datteren min byttet jeg fra Cyclogest til Lutinus i uke 7 (for å slippe å hente ut mer i Oslo). Og det gikk fint. Dagsdosen med Cyclogest er jo mye høyere enn Lutinus da, menJeg står på Lutinus x3, gjør det noe om jeg tar Cyclogest x2 i et par dager i stedet for å bruke opp de jeg har? Alt er jo progresteron bare ulike doser
Tror det går bra. Med datteren min byttet jeg fra Cyclogest til Lutinus i uke 7 (for å slippe å hente ut mer i Oslo). Og det gikk fint. Dagsdosen med Cyclogest er jo mye høyere enn Lutinus da, men
Det skader jo ikke hvertfall[emoji4] Synes Cyclogest er såå mye bedre enn Lutinus! Blir så sår av de restene etter Lutinusen. Det er jo rene sandpapiret[emoji51]Ja, jeg så det. Så tenkte kanskje å ta cyclogest nå de 1,5 døgnene før innsett? Hva tror du?
Det skader jo ikke hvertfall[emoji4] Synes Cyclogest er såå mye bedre enn Lutinus! Blir så sår av de restene etter Lutinusen. Det er jo rene sandpapiret[emoji51]
Jeg brukte lutinus og cyclogest om hverandre på det forsøket sist for å bruke opp cyclogest, gikk jo fint det[emoji4][emoji106]Ja, jeg så det. Så tenkte kanskje å ta cyclogest nå de 1,5 døgnene før innsett? Hva tror du?
Jeg brukte lutinus og cyclogest om hverandre på det forsøket sist for å bruke opp cyclogest, gikk jo fint det[emoji4][emoji106]