Cyclogest etter exu

Ennasus98

Flørter med forumet
Snøfnuggene 2025 ❄️
Hei, i pakningsvedlegget til cyclogest står det at man ikke skal ta det dersom man har hatt svangerskap utenfor livmor.. noen som vet hvorfor? Evt noen som har brukt det selvom de har hatt exu?

Hei, i pakningsvedlegget til cyclogest står det at man ikke skal ta det dersom man har hatt svangerskap utenfor livmor.. noen som vet hvorfor? Evt noen som har brukt det selvom de har hatt exu?
Dette har jeg ikke fått med meg før nå.. Lurer på det samme egentlig. Står også at det er kontraindisert for MA og jeg har hatt både MA og exu :rolleyes:

Dette har jeg ikke fått med meg før nå.. Lurer på det samme egentlig. Står også at det er kontraindisert for MA og jeg har hatt både MA og exu :rolleyes:
Snakket med en lege på chat og han mente det gjaldt mer om man har det samtidig som man går på cyclogest, men skal uansett dobbeltsjekke med sykehuset når de ringer imorgen. :happy:

Har gått på det i alle svangerskapene mine med ivf, også det vi fikk barn på. Så ikke tenk på det.
Hadde exu før ivf.

Det er, som du sier, at man skal slutte dersom påvist fordi I teorien kan cyclogest hindre eller utsette en blødning der kroppen kvitter seg meg embryo :)

Back
Topp