Cycgloest, når setter dere den?

Ivf-prøver

Flørter med forumet
Jeg skal ta Cycgloest morgen og kveld, men lurer på om det er noen som har fått beskjed ang timer det bør gå i mellom? Dvs bør det gå 12 timer mellom, eller hvordan løser dere dette? Har mulighet for å sette på morgen etter ungene er levert på skolebussen (halv 8) men er håpløst å sette halv 8 på kvelden for da er jeg midt i legging :rolleyes:

Jeg skal ta Cycgloest morgen og kveld, men lurer på om det er noen som har fått beskjed ang timer det bør gå i mellom? Dvs bør det gå 12 timer mellom, eller hvordan løser dere dette? Har mulighet for å sette på morgen etter ungene er levert på skolebussen (halv 8) men er håpløst å sette halv 8 på kvelden for da er jeg midt i legging :rolleyes:
Jeg fikk beskjed om at de timene ikke er så nøye. Mange tar de når de legger seg og før de står opp. Jeg pleide å ta før eller etter legging også våknet jeg nesten alltid litt før sønnen min så da tok jeg da også. Du skal jo bare ligge/sitte i 10-15 min så for meg funka det og ta rett før legging da jeg pleide å ligge i senga og lese for sønnen min.

Ah, fikk beskjed om å ligge i minst 20 minutter jeg :dontknow Leggetid her i huset er fra kl 19.30 på miste, sistemann som legger seg 21, så tar litt tid. Legger jeg meg å tar den 21-isj er sjangsen stor for at jeg slukner og det er litt tidlig :laughing002

Ah, fikk beskjed om å ligge i minst 20 minutter jeg :dontknow Leggetid her i huset er fra kl 19.30 på miste, sistemann som legger seg 21, så tar litt tid. Legger jeg meg å tar den 21-isj er sjangsen stor for at jeg slukner og det er litt tidlig :laughing002
Kan du ikke legge deg på sofaen i 21 tiden? Du kan jo ligge/sitte

Man må ikke sitte/ligge etter cyclogest, men det reduserer klin.

Leste at kroppen tar om det den trenger fra tablettene i løpet av 1-2 timer. Så tror ikke timene har så mye å si :)

Har alltid bare tatt det når jeg står opp og legger meg, selv om det er ulike tider. :joyful: Har aldri fått beskjed om å sitte/ligge i etterkant!

Back
Topp