Cybex

onemore16

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Er det noen som har valgt å kjøpe cybex aton bilstol eller har "alle" gått for Besafe? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

er det den som man kan snu på når den er i bilen? Sånn at det er enklere å feste babyen? :)

Vi skal ha det :) Arver fra søstera mi som kjøpte nytt i slutten av 2013. Med isofix base. Synes det er enkelt å håndtere og lett å bære med seg.

Vi skal ha den. :) Cybex Aton Q eller no i den duren. Cybex har visst kommet veldig bra ut i tester. Derfor vi valgte den. :)

Jeg kjøpte Cybex Aton. Den billigste og simpleste. Men den er supernett, både kjennes og ser bra ut. :)

cybex er like bra som besafe, sa dem i sverige da jeg var der for 1,5år sida hvertfall :)

Hun sa til meg på barnas hus at hun var sikker på jeg ville bli fornøyd ;)

Så bra :) Ble veldig imponert av den stolen som kunne snues inni bilen.. ;)

Så bra :) Ble veldig imponert av den stolen som kunne snues inni bilen.. ;)
Ja, jeg har jo hørt om cybex før, men må si at jeg nok har vært litt for sikker på at det dyreste er det beste. Det skal jeg nå slutte med! ;)

er det den som man kan snu på når den er i bilen? Sånn at det er enklere å feste babyen? :)

Den som kan snues er Cybex sirona, som er neste sete...går fra 0-18kg og kan brukes fra nyfødt med spebarnsinnlegg, men vi blei anbefalt å bruke babysete(som cybex aton, maxi cosi etc.) først...vi har den supre sironaen til mini nå :)
Vi har forresten ikke Cybex aton, men Maxi cosi som kun er brukt 7mnd.etter mini :)

Den som kan snues er Cybex sirona, som er neste sete...går fra 0-18kg og kan brukes fra nyfødt med spebarnsinnlegg, men vi blei anbefalt å bruke babysete(som cybex aton, maxi cosi etc.) først...vi har den supre sironaen til mini nå :)
Vi har forresten ikke Cybex aton, men Maxi cosi som kun er brukt 7mnd.etter mini :)
Hvordan er du fornøyd med sironaen? :)

Hvordan er du fornøyd med sironaen? :)

Er super fornøyd :) Tar liten plass..sjøl i liggestilling(kan ha setene foran like langt bakover som når vi hadde maxi cosien bak der), elsker at det kan snues så det blir enklere å sette inn en kålete ett åring uten at ryggen tar kvelden, og aller viktigst..mini sitter veldig bra i det :)

Er super fornøyd :) Tar liten plass..sjøl i liggestilling(kan ha setene foran like langt bakover som når vi hadde maxi cosien bak der), elsker at det kan snues så det blir enklere å sette inn en kålete ett åring uten at ryggen tar kvelden, og aller viktigst..mini sitter veldig bra i det :)
Skal absolutt ha et av Cybex sine seter til lille når vi må bytte. Hadde i utgangspunktet Besafe til begge. Men solgte de jeg hadde, byttet ut setet til 4åringen også da jeg kjøpte babystolen før helgen. :p Falt helt for Cybex, så nå har vi Solution x til henne og Aton til baby. ;)

Back
Topp