Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun sa til meg på barnas hus at hun var sikker på jeg ville bli fornøydcybex er like bra som besafe, sa dem i sverige da jeg var der for 1,5år sida hvertfall![]()
Så braHun sa til meg på barnas hus at hun var sikker på jeg ville bli fornøyd
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, jeg har jo hørt om cybex før, men må si at jeg nok har vært litt for sikker på at det dyreste er det beste. Det skal jeg nå slutte med!Så braBle veldig imponert av den stolen som kunne snues inni bilen..
![]()
Så braBle veldig imponert av den stolen som kunne snues inni bilen..
![]()
er det den som man kan snu på når den er i bilen? Sånn at det er enklere å feste babyen?![]()
Hvordan er du fornøyd med sironaen?Den som kan snues er Cybex sirona, som er neste sete...går fra 0-18kg og kan brukes fra nyfødt med spebarnsinnlegg, men vi blei anbefalt å bruke babysete(som cybex aton, maxi cosi etc.) først...vi har den supre sironaen til mini nå![]()
Vi har forresten ikke Cybex aton, men Maxi cosi som kun er brukt 7mnd.etter mini![]()
Hvordan er du fornøyd med sironaen?
Sent from my iPhone using BV Forum
Skal absolutt ha et av Cybex sine seter til lille når vi må bytte. Hadde i utgangspunktet Besafe til begge. Men solgte de jeg hadde, byttet ut setet til 4åringen også da jeg kjøpte babystolen før helgen.Er super fornøydTar liten plass..sjøl i liggestilling(kan ha setene foran like langt bakover som når vi hadde maxi cosien bak der), elsker at det kan snues så det blir enklere å sette inn en kålete ett åring uten at ryggen tar kvelden, og aller viktigst..mini sitter veldig bra i det
![]()
ja, var nr 2 stolen jeg skulle ha på det tidspunktetDet er ikke babystolen, det er Cybex Sirona, som er beregnet som stol nummer 2![]()