Cybex , yngri eller Britax

Søskenprøveren

Elsker forumet
Februarhjertene 2025
Har kikket litt på disse vognen, noen med erfaring om noen av de?

Sist hadde vi emmajunga og aldri igjen , stor og tung selv om det var super viking..synes buggaboo sine er så store, vil ha en liten , lett , enkel vogn som ikke tar stor plass..blir mest asfalt og by..

Vi hadde britax smile og var ikke fornøyd med kvaliteten. Den tålte lite bruk før den begynte å gå i stykker. Først gikk låsinga på jula, så ville ikke det ene hjulet svinge noe som var ekstremt upraktisk. Og etter knapt ett år med sittedelen svikta ryggen slik at den bare lå nede. Vet ikke hva vi skal gå for denne gangen, blir spennende å høre litt ulike erfaringer her i gruppa :)

Vi hadde britax smile og var ikke fornøyd med kvaliteten. Den tålte lite bruk før den begynte å gå i stykker. Først gikk låsinga på jula, så ville ikke det ene hjulet svinge noe som var ekstremt upraktisk. Og etter knapt ett år med sittedelen svikta ryggen slik at den bare lå nede. Vet ikke hva vi skal gå for denne gangen, blir spennende å høre litt ulike erfaringer her i gruppa :)
Er jo ett hav av vogner så synes det er vanskelig vite va som er bra og ikke.

Vi er veldig fornøyd med cybex generelt. Yngri er vell et billigmerke noe som fort kan merkes på kvaliteten. Så den ville jeg ikke kjøpt spesielt mtp at vi får vinterbarn.

Vi er veldig fornøyd med cybex generelt. Yngri er vell et billigmerke noe som fort kan merkes på kvaliteten. Så den ville jeg ikke kjøpt spesielt mtp at vi får vinterbarn.
Ja sett en del på cybex både vogn og bilstol.. men kjøper ingenting enda.. synes det er litt tidlig..

Ja sett en del på cybex både vogn og bilstol.. men kjøper ingenting enda.. synes det er litt tidlig..
Har får babyen arve babystolen til frøkena så der trenger vi kun en base til. Har sett mye på cybex gazelle. Men her venter vi litt lenger også i håp om at det kommer noen gode tilbud f.eks på black week eller noe.

Ser på cybex talos selv :) virker som en veldig kjekk vogn. Står egentlig mellom den og uppa v2. Kommer heller aldri til å gå for emmaljunga igjen, alt for tunge og kompakte for min del. Tror jeg kommer til å la hvordan de er på ulikt føre avgjøre mellom cybex og uppa, da de ellers er nokså identiske i både utseende og funksjoner.

For oss står det mellom Cybex Priam eller Bugaboo Fox. Jeg syns ikke Bugaboo sine er store, Fox er nesten 2,5 kg lettere enn Priam. Hadde Bugaboo Donkey til tvillingene sist, syns den var veldig lett å manøvre på alle vis - lett å legge sammen, lett å trille, gutta sov veldig godt i den.

Ser på cybex talos selv :) virker som en veldig kjekk vogn. Står egentlig mellom den og uppa v2. Kommer heller aldri til å gå for emmaljunga igjen, alt for tunge og kompakte for min del. Tror jeg kommer til å la hvordan de er på ulikt føre avgjøre mellom cybex og uppa, da de ellers er nokså identiske i både utseende og funksjoner.
Ja enig blir aldri emmaljunga igjen hær heller..ikken lett velge men kommer nok kansjke black friday og andre salg utover høsten ..

Back
Topp