Cybex Talos S Lux 2023

MotherOfDragons

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Har trålet nettet og denne vogna tror jeg er det nærmeste vi kommer våre ønsker for vogn! Kommer også veldig bra ut i test!

Link til nettside

Veldig praktisk med sammenleggbar bærebag + at den er en av de lengste på markedet (jeg får lange barn!) :hilarious: Den er i tillegg lett å legge sammen, og blir liten sammenlagt.

Pluss at den kommer i mange lekre farger, den marineblå synes jeg er skikkelig råflott ❤️

Noen erfaringer med denne vogna??
 

Vedlegg

  • IMG_0678.jpeg
    IMG_0678.jpeg
    135,2 KB · Visninger: 58
  • IMG_0680.jpeg
    IMG_0680.jpeg
    124,7 KB · Visninger: 57
  • IMG_0677.jpeg
    IMG_0677.jpeg
    152,2 KB · Visninger: 53
  • IMG_0679.jpeg
    IMG_0679.jpeg
    81 KB · Visninger: 56
Erfaringer med denne??
Har trålet nettet og denne vogna tror jeg er det nærmeste våre ønsker for vogn!

Link til nettside

Veldig praktisk med sammenleggbar bærebag + at den er en av de lengste på markedet (jeg får lange barn!) :hilarious: Den er i tillegg lett å legge sammen, og blir liten sammenlagt.

Pluss at den kommer i mange lekre farger, den marineblå synes jeg er skikkelig råflott ❤️

Noen erfaringer med denne vogna??
Den har mye positivte reviews på sider fra utlandet! Jeg vurderte den før jeg fant priamen ❤️
 
Har trålet nettet og denne vogna tror jeg er det nærmeste vi kommer våre ønsker for vogn! Kommer også veldig bra ut i test!

Link til nettside

Veldig praktisk med sammenleggbar bærebag + at den er en av de lengste på markedet (jeg får lange barn!) :hilarious: Den er i tillegg lett å legge sammen, og blir liten sammenlagt.

Pluss at den kommer i mange lekre farger, den marineblå synes jeg er skikkelig råflott ❤️

Noen erfaringer med denne vogna??
Jeg har ikke personlig erfaring, har en Stokke Trailz men har egentlig nesten bare brukt bæresjal!

Men da jeg vurderte ulike vogner sist svangerskap hadde jeg stor nytte av å sjekke om "the stroller workshop" på YouTube hadde gjort review av modellen.
Han snakker engelsk men driver barnevognverksted i Oslo, og vet litt om hva som pleier å gå i stykker! I tillegg vurderes selvsagt brukervennlighet og vekt osv, men det er det jo mange som gjør. Den tekniske biten synes jeg er vanskelig å få oversikt over selv :p
 
Jeg har ikke personlig erfaring, har en Stokke Trailz men har egentlig nesten bare brukt bæresjal!

Men da jeg vurderte ulike vogner sist svangerskap hadde jeg stor nytte av å sjekke om "the stroller workshop" på YouTube hadde gjort review av modellen.
Han snakker engelsk men driver barnevognverksted i Oslo, og vet litt om hva som pleier å gå i stykker! I tillegg vurderes selvsagt brukervennlighet og vekt osv, men det er det jo mange som gjør. Den tekniske biten synes jeg er vanskelig å få oversikt over selv :p
Fantastisk. Da skal jeg ta en titt der :happy:
 
Den har mye positivte reviews på sider fra utlandet! Jeg vurderte den før jeg fant priamen ❤️
Ja, synes den ser helt topp ut.
Fant denne pakken i sort på tilbud på en nettside også nå - til bare 7999,-!
Det er jo et kjempekupp! :excited001
 
Jeg har også kjøpt den anbefaler å teste den i butikken søstera mi har også ifjor årets modell og er super fornøyd
Så kjekt! Har du bilstolen også? ☺️

Skal få testa den i butikk så snart formen sier at jeg klarer det.. akkurat nå er jeg enten låst til sofa eller seng :dead:
 
Ja, vi gikk for cybex cloud T kom nylig i butikkene god bedring !
Vi hadde cybex cloud z til vesla og siden vi fortsatt har basen til et større sete tror jeg vi bruker den igjen selv om den ikke er ny lenger. Elsker at man kan rotere setet på basen selv om det er lite - kjempefordel i den lille bilen vår, ikke like nøye i den store. Men det som virkelig solgte setet til meg var at man kan legge det i hvilestilling når man tar det ut av bilen. Ble litt skremt av at det egentlig ikke er trygt å la småen sove i bilsete når man kommer frem osv pga stilling...
 
Vi hadde cybex cloud z til vesla og siden vi fortsatt har basen til et større sete tror jeg vi bruker den igjen selv om den ikke er ny lenger. Elsker at man kan rotere setet på basen selv om det er lite - kjempefordel i den lille bilen vår, ikke like nøye i den store. Men det som virkelig solgte setet til meg var at man kan legge det i hvilestilling når man tar det ut av bilen. Ble litt skremt av at det egentlig ikke er trygt å la småen sove i bilsete når man kommer frem osv pga stilling...
Det med liggestilling var det som gjorde at jeg ble solgt også! Kjempepraktisk når bebis sovner i bilen :love017
 
Obs: bilstolen du har lagt til bilde av er Cybex Aton. Trur ikkje denne kan leggast ned, og ei heller roterast. Då må du går for Cybex Cloud z :)
Ja vi så det! Men pakke dealen er uansett bra. Vi kan selge setet og kjøpe Cloud Z.

Var og såg på både vogn og sete i dag - så det blir nok de ja :love017
 
Du må oppdatere oss når du har prøvd den litt. :D Også litt nysgjerrig på denne. Synes den virket mindre vinglete enn feks Smile 5.
Det skal jeg gjøre! Fikk den hjem i går og nå står den stooooore eska i gangen som en stor julegave på julaften :angel4 :Heartred

Prøvde den jo litt på butikken, og var veldig fornøyd med det jeg så da hvertfall! :happy:
 
Back
Topp