CYBEX Soulution bilstol -erfaring?

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Noen som har noen erfaring med CYBEX Soulution bilstol, endten Q2-fix eller M2-fix?

Vi har q2- fix i våre biler. Kjempe fornøyde.. Våre sover utrolig godt i det. Henger ikke med hodet. Litt tungt (men hvor ofte flyttes det?) samt det tar mye plass. Men slik jeg har forstått så kommer det godt iut i test :)

Vi har q2- fix i våre biler. Kjempe fornøyde.. Våre sover utrolig godt i det. Henger ikke med hodet. Litt tungt (men hvor ofte flyttes det?) samt det tar mye plass. Men slik jeg har forstått så kommer det godt iut i test :)

Ja, har hørt det e testvinner. De andre vi har nå er store også. Britax sine. Men de er ikke god fremovervendt. Og no har ikkje gutten min på 4 plass til beina lengre. Så da vil eg kjøpe et mer sikkert sete. Er ikke plass til noen skal sitte i midten med de setene vi har no. Så det spiller i grunn ingen rolle :) og ikke skal de flyttes heller. Men e så usikker på om eg skal velge M eller Q. Ho på barnashus kunne ikke helt forklare meg forskjell. Hørte at ho ikke hadde peiling.

Back
Topp