Bilstol nr 2 og vi lukter på cybex sirona. Erfaringer?? Fornøyd eller ikk???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holder til 18 kgVi tenker på den og. Men et spørsmål til til de som har den - lønner det seg å kjøpe den til barn på 2,5 år? De skriver den holder til barn er 4 men blir den ikke for liten?
Vår sønn bruker den fortsatt og han er 3 år og 4 måneder. Han er 16 kg. Vi har snudd den forover nå, da bruker man en diger sele-pute som dekker fanget og opp til armhulene ca. Nå klatrer han inn i bilen selv så behøver ikke bruke vri funksjonen så mye lenger føler jeg.Vi tenker på den og. Men et spørsmål til til de som har den - lønner det seg å kjøpe den til barn på 2,5 år? De skriver den holder til barn er 4 men blir den ikke for liten?
Åh? hvordan vet man om man har kjøpt den nye modellen? har ikke åpnet pakken endaDe nye modellene går det ikke an å vri. Lurt å være obs på
Tror det er viss det ikke er m i navnet. Hadde tenkt å kjøpe når det var tilbud, men da hadde de ikke lenger den gamle modellen. Den ble vist forandra for å få lenger rygg, og dermed lenger brukstidÅh? hvordan vet man om man har kjøpt den nye modellen? har ikke åpnet pakken enda
I-size modellen?Tror det er viss det ikke er m i navnet. Hadde tenkt å kjøpe når det var tilbud, men da hadde de ikke lenger den gamle modellen. Den ble vist forandra for å få lenger rygg, og dermed lenger brukstid
Åneeei! leste det nå! jeg som ville ha 360 graders muligheten! det var jo derfor jeg kjøpte den!Tror det er viss det ikke er m i navnet. Hadde tenkt å kjøpe når det var tilbud, men da hadde de ikke lenger den gamle modellen. Den ble vist forandra for å få lenger rygg, og dermed lenger brukstid
Vår sønn bruker den fortsatt og han er 3 år og 4 måneder. Han er 16 kg. Vi har snudd den forover nå, da bruker man en diger sele-pute som dekker fanget og opp til armhulene ca. Nå klatrer han inn i bilen selv så behøver ikke bruke vri funksjonen så mye lenger føler jeg.
Takk Vi har kjøpt sete 3 nå, beltestol, til ene bilen vi bruker mest, så har lillebror fått nr 2 setet med bakovervendt cybex sironaHei! Jeg ble nettopp gjort oppmerksom på at det ikke er spesielt trygt å sitte forovervendt i stoler med fempunktssele pga at kroppen i en kollisjon vil sitte helt fast, mens hodet vil fortsette framovet. Kombistoler laget for begge retninger bør med andre ord helst kun brukes bakovervendt, og barnet sitte bakovervendt til det er stort nok til beltestol. Ville bare videreformidle dette, da det var helt ny kunnskap for meg inntil få dager siden.