Cybex Sirona

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Noen som har?
Vi har Besafe izi x3 (eller noe sånt) til toåringen. Det tar så stor plass. Om vi skal ha et sånt til må vi egentlig bytte bil. Lille bruker maxicosi foreløbig. Har hørt at Sirona ikke bruker så mye plass fram mot setet foran, stemmer det?

Noen som har?
Vi har Besafe izi x3 (eller noe sånt) til toåringen. Det tar så stor plass. Om vi skal ha et sånt til må vi egentlig bytte bil. Lille bruker maxicosi foreløbig. Har hørt at Sirona ikke bruker så mye plass fram mot setet foran, stemmer det?

Kommer ann på bilen, vi har en BMW 5 serie og jeg synes det blir veldig trangt.

Det stemmer. Besafe tar mye større plass en sirona. Jeg bytta pga det og at han hang så med hodet når han sovna i det. Ble veldig fornøyd med byttet:)

Sirona er en av de som tar minst plass med isofix tror jeg. Concord reverso tar heller ikke så mye plass. Britax maxway enda mindre, men har ikke isofix.

Er fornøyd med Sirona, men dessverre blir det nok for lite i høyden før 4 år.

Takk for svar! Er vel greit å dra til en fysisk butikk og prøve. Billigere å bytte sete en gang til før 4 år enn bil. ;)

Takk for svar! Er vel greit å dra til en fysisk butikk og prøve. Billigere å bytte sete en gang til før 4 år enn bil. ;)
Jepp, det tenkte vi også. :p Det går nok i arv til nestemann hvis det ikke er for gammelt da. :)

Sirona tar mindre plass i bilen enn for eksempel Izi Combi X3 fra BeSafe, men det er også skrekkelig kort i ryggen.. Vi kommer til å gå for Modular-stolene fra BeSafe når våre er ferdige med babystolene. Prøvde både babystolen og nummer 2-stolen i bilen vår (Ford Focus stasjonsvogn), og nummer 2-stolen tok faktisk mindre plass enn babystolen! :)

vi har både besafe og sirona.
Min 4,5 åring har fortsatt masse plass i besafe, men vokste ut av sironaen nesten 1 år tidligere enn i besafe...

Sittekomfort, funksjoner etc så liker jeg mye bedre besafen!

besafe izi combi har jeg

Vi prøvde maange biler og seter, og målte, det er ikke mange cm som skiller de, i hvor stor plass de trenger fra seterygg til seterygg.

Back
Topp