Cybex Sirona vs Cybex Sirona plus vs Cybex Sirona M I-Size

Altså er det fysisk forskjell på setene? Eller er det kun at det i size er godkjent etter i size standarden og de andre laget før denne kom (men ellers ville oppfylt kravene?)?
 
m2 i pluss er den nye, som også har forlenget rygg slik at det passer opptil 105 cm. i size
Sirona er den første utgaven, som er liten og passer kun til høyde 95. ikke i size.

Den nye CYBEX Sirona M2 i-Size oppfyller de nye i-Size europeiske krav og forskrifter for bilseter. De nye i-Size forskriftene sier at barn i alderen 15 måneder og under må reise i et bakovervendt barnesete, som er sett på som den sikreste transportmiddelet av mange eksperter, inkludert forbruker- og helseorganisasjoner som Which ?, ADAC og den tyske uavhengig forbrukertestorganisasjonen Stiftung Warentest

Vi har sirona, og det er sååå lite. hadde jeg skulle kjøpt idag, hadde jeg ikek vært i tvil om å tatt m2 i pluss. som skal være større
 
Cybex sirona kan snus 90 grader, slik at du kan snu den ut mot deg og løfte barnet rett ut.
Det kan ikke cybex sirona m. Det er en av de tingene jeg likte best med cybex sirona, og gjør til at jeg ikke kommer til å kjøpe cybex sirona m.
 
Cybex sirona kan snus 90 grader, slik at du kan snu den ut mot deg og løfte barnet rett ut.
Det kan ikke cybex sirona m. Det er en av de tingene jeg likte best med cybex sirona, og gjør til at jeg ikke kommer til å kjøpe cybex sirona m.
Samme her! Og akkurat den detaljen visste ikke de i butikken om. Så jeg holdt på å kjøpe ett av de nye, men klåfingra som jeg er så måtte jeg bare teste snufunksjonen. Som da selvsagt ikke fungerte :p
 
Vi har cybex sirona som kan snus 90 grader som vi kjøpte for noen mnd siden. Det står til 105 cm på den. Men den heter ikke i size. Vi skal kjøpe et sete til for å ha i den andre bilen. Men lurer da på om det er noen forskjell på det vi har og i size?
 
Back
Topp