Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for veldig bra tips!Vi kjøpte den nettopp som stol nr 2. Ser ikke noe grunn til å ikkr bruke den som nyfødt. Virker god å sitte i og kåret til best i test sikkerhetsmessig. Følger med nyfødtinnlegg også.
Men grunnen til at vi ikke kommer til å gjøre det med evt nestemann er at den er litt tungvindt å ta inn/ut av bil. Er jo ikke håndtak/bøyle på den. Samt den nyfødtbilstolen vi hadde passet til vogna og det å kunne klikke på den når man skulle på butikken etc var gull verdt.
OK sovestilling, men bSafe sine (både str 0 og 1) kan legges lengre ned...
Takk for veldig bra tips!jeg vurderer å selge babystolen og kjøpe noe lignende med en gang, vi har egentlig ikke så veldig stort behov av å ta stolen så mye ut og inn. Kommer til å bære baby i bæresjal eller ha i vogn om vi er ute uansett. Og siden dette er nr 2 er det like bra å gjøre babyen vant til å sove seg igjennom forflytting tenker jeg
eneste er vel kanskje når vinteren kommer, men av erfaring hadde babyen vært for stor til babysete uansett når kaldeste vinteren kommer neste år, så da er man like langt! Hva heter besafe sine du tenker på? Jeg er så sykt dårlig på bilstoler og navn
finnes jo en hel jungel! Bra sovestilling er viktig, det har vi ikke på kommende storebror sin nemlig :-/