Cybex sirona M VS maci cosi 2way pearl?

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
B

Blue Angel

Guest
Hvilket sete anbefaler du? :)
De er ganske like vet jeg, og nå er cybex på tilbud på babyshop fram til i morgen. :)

Maxi cosi 2 way pearl fordi den visstnok er lengre i ryggen og dermed varer lengre om en har lange barn :)

Fikk beskjed om at de var helt like i ryggen? :)
Den cybex sirona som kan vries er kortere i ryggen :)
Mulig det er den de snakka om da. Har en svigerinne og guttungen er 2 1/2 år og setet er snart for lite :) Vi har 2 way pearl og er ihvertfall veldig fornøyd :)

Etter å ha søkt litt på nettet ville eg valgt cybex om vi skulle kjøpt nå :) Dette er best i test per dags dato :) Fantes ikke når vi kjøpte i fjor høst :(

Husk at det er forskjell på sirona og sirona M ;) M versonen kan ikke vris rundt fordi det er en isize stol, jeg ville helt klart tatt sirona, mye bedre sittekomfprt for en baby, vår datter på 7mnd hang skikkelig med hode i alt vi prøvde, nå har vi kjøpt sirona og hu sover godt i bilen igjen, i tilegh tar det lite plass i bilen ;)

Vi har 2 way pearl og er veldig fornøyd med det. Min 4 åring har god plass fortsatt, det får ikke en venn av meg i sin cybex, de barna er like gamle og like høye. God ligge stilling på to way pearl og barnet sitter veldig godt i stolen sin:)

En annen ting vi har tenkt på i ettertid og som vi har fått svi for at vi ikke tenkte på før, er det at å kjøpe stol som skal vare lenge til en liten en på 5-10mnd er håpløst, vi kjøpte først et sete som skulle vare lenge, etter mye om og men i butikken konkluderte vi med at det er viktigst, men snuppa satt elendig i det, selv om det var det vi syns hu satt best i av alle vi prøvde :( så her endte vi med å bite i det sure eple og kjøpe et sete som er godt for henne nå, så får vi heller kjøpe nytt når hu vokser ut av det ;) mine barn skal ikke sitte dårlig i 1-2år fordi vi ville ha et sete som varer lenge. Så jeg tenker man ofte må belage seg på å kjøpe nytt når de blir 3-4 år gamle uansett.

Hmmmm vanskelig...
Selene er jo veldig grei på maxi cosien.. de står jo av seg selv... mens cybex har vel ikke noe slikt..

Back
Topp