Cybex e-priam

Aa3

Blir kjent med forumet
Noen som vil dele erfaringer med denne vognen? Er den verdt pengene? Fungerer den fint selv i bratte oppoverbakker? Batteri rekkevidde på vinterstid osv. ☺️
 
Hadde forrige modell cybex priam (ikke e, så er jo ikke helt relevant men kanskje litt allikevel..), syntes den var kjempefin da han min var i liggedelen men alt for "åpen" og ukoselig når han kom over i sittedelen.
Det lange håndtaket ble også litt slarkete og føltes ikke stramt nok skrudd på etterhvert, noe som gjorde det litt uforutsigbart å kjøre nedover i trapper og over større humper osv - jeg hadde den til service men de sa det bare var sånn de ble og at det ikke var noe å gjøre med det. Ville i det minste spurt dem om det var en kjent sak med den nye modellen også. :Heartred Utrolig nydelig vogn da!
 
Jeg ELSKER min Cybex e priam, men må dessverre selge den pga overgang til søskenvogn.

Min er lite og pent brukt, hovedsaklig på kjøpesenter, dyreparken, og litt småturer her og der. Utrolig deilig at den bremser i nedoverbakker og hjelper oppover. Hvor lenge batteriet varer kan jeg ikke si, da det varierer på bruken. Men jeg har ladet det relativt sjeldent. Det er også supert at vognen triller seg selv via appen.

Så lei meg for at jeg må selge den. Kjøpt på sommeren 2021 men ikke tatt i bruk før start oktober 2021.
 
  • Liker
Reactions: Aa3
Back
Topp