Cybex E-priam

AilOn

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
❁ Juliskatter 2026 ❁
Noen her inne som har erfaring med denne vognen?
Kanskje vogn og bilstol gudinnen vår har noen tanker?:p @Montessoripedagog

Prøvde å spørre på generelt, men det var ingen svar å få. Tipper mange syns det er latskapens vogn :hilarious:

Jeg hadde egentlig bestemt meg for Stokke Trailz, men nå trur jeg vi ønsker å gå for E-priam. Jeg sliter mye med både nakken og rygg, og vi bor i en by der det meste er oppover eller nedover - så jeg trur den kan komme godt med.

Men er det noen som har kjørt vognen på vinterføre?

Ikke prøvd vogna, og synes den er dyyyyyr (men når jeg ser på prisen nå, så koster den jo ikke såå mye mer enn Bugaboo Fox), ellers skulle jeg gjerne prøvd. Nettopp av samme grunn som deg (bakker!).
Har dog en brukt Cybex Priam (1. genrasjons tipper jeg, så den er jo litt gammel), og har bare prøvd den såvidt på stua før jeg sendte den hjem til mine foreldre, men den virker som en bra vogn (selv om jeg synes Cybex er litt, eeeh, for mye mote eller hva jeg skal si :hilarious: )
Vognbagen er veldig stor og god, og jeg vet i alle fall at den vanlige Priam har fått noe adaptergreier som gjør at man kan få bagen høyere opp om man ønsker det (som ser genialt ut spør du meg.)

Kjøper du en så kommer jeg på besøk for å prøve den:D :D

Jeg sier bare omg! Så nydelig! Den skulle jeg hatt - unngikk de første trilleturene med lillebror her pga sinnsyk bekkenløsning, å dytte en vogn oppover er pain! Denne hadde jo vært drømmen :arghh:
Hadde jeg hatt råd så lett! Er ikke så kresen på vogner egentlig haha.. ❤️

Ikke prøvd vogna, og synes den er dyyyyyr (men når jeg ser på prisen nå, så koster den jo ikke såå mye mer enn Bugaboo Fox), ellers skulle jeg gjerne prøvd. Nettopp av samme grunn som deg (bakker!).
Har dog en brukt Cybex Priam (1. genrasjons tipper jeg, så den er jo litt gammel), og har bare prøvd den såvidt på stua før jeg sendte den hjem til mine foreldre, men den virker som en bra vogn (selv om jeg synes Cybex er litt, eeeh, for mye mote eller hva jeg skal si :hilarious: )
Vognbagen er veldig stor og god, og jeg vet i alle fall at den vanlige Priam har fått noe adaptergreier som gjør at man kan få bagen høyere opp om man ønsker det (som ser genialt ut spør du meg.)

Kjøper du en så kommer jeg på besøk for å prøve den:D :D

Jeg tipper at de kommer til å kunne nærme seg 15k på et tidspunkt - og da blir det ikke sååå ille. Ligger en ute nå på salg, men jeg syns ikke den fargen er noe særlig, ellers hadde den vært kjøpt.

Ligger et parr på finn. Men gidder ikke betale 15000 for en 2 år gammel vogn, når jeg kan betale 17-18 for ny :)

Du får komme å prøve :p

Jeg sier bare omg! Så nydelig! Den skulle jeg hatt - unngikk de første trilleturene med lillebror her pga sinnsyk bekkenløsning, å dytte en vogn oppover er pain! Denne hadde jo vært drømmen :arghh:
Hadde jeg hatt råd så lett! Er ikke så kresen på vogner egentlig haha.. ❤️

Jepp, også er den utrolig fin syns jeg! :)

Back
Topp