Cybex balios s 2in1 - erfaringer?

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
Hei.
Må ha en vogn nr 2 som kan brukes mellom de to minste.
Vognen må ha vendbar sittedel, så tenker på Cybex balios s 2in1.
Jeg skjønner dog ikke dette: følger det med én sittedel og en liggedel? Eller må sittedelen «gjøres om» til liggedel?
På nettet står det at det er to trekk som brukes på samme ramme.
Mens på Finn ser jeg noen selger den og da med bilde av begge «delene» på samme bilde. Hvis det gir mening. Orker ikke så mye monteringsmas, da jeg vil bruke den både til lille og bittelille om hverandre :wacky:
Håper noen kan gi svar på dette.

Evt om du har annet tips som tilfredsstiller kravene mine :happy093

Har ikke erfaring med 2-i-1, men eeeeelsker vår Cybex Balios S Lux og kommer definitivt til å kjøpe bagdel til den når nestemann kommer. Så enkel og god vogn :D
Hadde en NXT90 fra før, men ble aldri fornøyd med den vogna, og etter vi kjøpte Baliosen så har vi nesten ikke brukt NXT90 (snart 1 år siden). Kun brukt den på litt mer ulendte veier og hvis det har vært mye snø, selv om den ikke er noe god på snø den heller. :p

Har ikke erfaring med 2-i-1, men eeeeelsker vår Cybex Balios S Lux og kommer definitivt til å kjøpe bagdel til den når nestemann kommer. Så enkel og god vogn :D
Hadde en NXT90 fra før, men ble aldri fornøyd med den vogna, og etter vi kjøpte Baliosen så har vi nesten ikke brukt NXT90 (snart 1 år siden). Kun brukt den på litt mer ulendte veier og hvis det har vært mye snø, selv om den ikke er noe god på snø den heller. :p
Litt off topic, men nxt 90 er kun god på snø med quadkit og da imponerer den mer enn noen gang. Og jeg har egentlig lagt den for skikkelig hat, men med de hjulene på vinterføre er den verdt å beholde.

Litt off topic, men nxt 90 er kun god på snø med quadkit og da imponerer den mer enn noen gang. Og jeg har egentlig lagt den for skikkelig hat, men med de hjulene på vinterføre er den verdt å beholde.
Takk for tips. Skal vurdere å gå til innkjøp av det, men er en del ting jeg ikke liker med vogna så spørs om den ikke bare ender opp som sovevogn i barnehagen uansett :p

Takk for tips. Skal vurdere å gå til innkjøp av det, men er en del ting jeg ikke liker med vogna så spørs om den ikke bare ender opp som sovevogn i barnehagen uansett :p
Det er vel derfor jeg har beholdt den også.
Emmaljunga har dessverre fått overleve på sitt gode rykte. Nå er vognene litt for dårlige etter min mening.

Det er vel derfor jeg har beholdt den også.
Emmaljunga har dessverre fått overleve på sitt gode rykte. Nå er vognene litt for dårlige etter min mening.
Helt enig. Angrer sånn på at jeg gikk for den fordi "alle" anbefalte den. Var jo flere andre jeg vurderte som jeg egentlig likte bedre, men så tenkte jeg at det er best å ta det trygge valget på noe i den prisklassen. :wacky:
Tror nok Baliosen blir hovedvognen til nestemann med mindre jeg kommer over en vogn som bare virker helt fantastisk. :hilarious:

Helt enig. Angrer sånn på at jeg gikk for den fordi "alle" anbefalte den. Var jo flere andre jeg vurderte som jeg egentlig likte bedre, men så tenkte jeg at det er best å ta det trygge valget på noe i den prisklassen. :wacky:
Tror nok Baliosen blir hovedvognen til nestemann med mindre jeg kommer over en vogn som bare virker helt fantastisk. :hilarious:
Hadde sikker kjøpt priam om jeg skulle kjøpe ny nå, den får man jo også store hjul forran til.

Etter ca 100 YouTube filmer fant jeg ut at 2in1 er sånn at det er én ramme og to trekk. Så uaktuelt. Så da fant jeg jo ut at med lux’en kan man gjøre sånn jeg ville :)
Bestilte lux fra jolly med rabatt, avventer babybagen til jeg finner en litt rimeligere enten på Finn eller på tilbud :D
Minste her nå blir å bruke luxen i sommer så måtte bare kaste meg over den! Ser jo helt super ut :)

Back
Topp