Cutters

Min erfaring er at mannen blir fornøyd, jeg blir ikke fornøyd :)

Min erfaring er at de funker bedre på mannfolk som har kort klipp, da det gjerne rufses til uansett. Skal det være en frisyre hadde jeg ikke brukt de, de skal bruke kortest mulig tid, så sier seg selv at de ikke er spesielt nøye. :)

Jeg ble passe fornøyd.

Har kun gått der for å stusse håret og har positiv erfaring :)

Har bare hørt at flere ikke er fornøyde og da tør jeg ikke bruke de selv :nailbiting:

Jeg har gått fra langt hår til middels, med undercut og sidecuts hos de.
Den undercuten min jobba de leeeeeeeeenge med, men det var kun fordi dama var sinnsykt nøye.
Er veldig fornøyd, storesøsteren min er "pensjonert" frisør og syns det ser bra ut. Alle gangene jeg har vært der har jeg sitti mer enn 15min, men for meg sier det jo at frisørene har yrkesstolthet og ikke gir seg bare fordi de 15min har gått.

De skamklipte meg fullstendig :hilarious: Jeg hadde massiv utvekst, og beskjeden var veldig enkel: klipp bort fargen, ikke noe mer. Kom ut igjen med om lag 5 mm på sidene og 5 cm på toppen :hilarious:

Men, det kosta ingenting i forhold til det en vanlig frisør ville tatt, og nå har sidene fått vokse litt ut, så krøllene har tatt over og jeg ser mer normal ut. Jeg bryr meg ikke så veldig om hår, så jeg tok det ikke så veldig tungt :p Mer irritert over at han hadde røkt rett før, og stinka :arghh:

Veldig fornøyd. Gikk fra superlangt til middels lengde. Ikke den mest kompliserte frisyren da :p

Mannen bruker det og det ser bra ut, men jeg ser samtidig at håret ser mer lurvete ut når det vokser ut igjen kontra den andre frisøren han gikk hos før. Men han liker ikke å bruke penger på hårklipp fordi han vil egentlig at jeg skal klippe han, lite forfengelig fyr :p
Så jeg får vel bare se å bli litt raskere på å klippe jeg da, er så dårlig at jeg bruker over 1 time og det ser likevel ikke såå bra ut :hilarious:

Før frisøryrket oppsto, og før det ble noe alle kunne benytte seg av må jo mange ha vært vant til å klippe mannfolka sine, så det skal vel være mulig å lære seg. Selv om det ikke vil bli samme kvalitet som hos en frisør :)

Ahaa! Er det den der "svarte" kjeden som har poppet opp rundt om kring? Hadde aldri gått dit med det lange håret mitt :)
Vil egentlig bare ha en stuss som ikke er altfor dyr, for håret mitt er helt ned til ørene akkurat nå. Tenker en tur innom vanlige frisøren min en uke eller noe før keisersnittet. :)

Back
Topp