cutter

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
håper noen kan hjelpe meg her[:)]

jeg tenkte å kjøpe en sånn til å kutte bokstaver og figurer med, men aner ikke hva man skal velge.
jeg syns det er så mye å velge i.

jeg har sett på disse:    og

er det noen som kan forklare meg hvordan de funker?

den lille rosa, er det en sånn hvor man kan kjøpe forskjellige bokstav typer og figurer, og bruke den til alt, eller følger det bare med en spesiell type med den, og thats it?

den andre store: har vel egentlig det samme spm der, kan man kjøpe tillegsutstyr til den og? klipper den i papp og kartong?

takk for svar[:)]

Du kan kjøpe figurer og alfabeter til begge ja! Den ene er tang, den andre er sveiv, og sveiva tar 4 ganger så store dies (plater med figurer/alfa) som tanga.
Jeg har begge, og i tillegg silhouetten som er den elektroniske til QK, og klarer meg ikke uten noen av de...[:)]
Begge kutter i papir, kartong og mosegummi.

ORIGINAL: Nikki!

jeg har hatt tang og det blir tungt i lengden. kjøpt revolution nå og mye lettere å bare sveive så er figurene stanset ut=)
den er ikke så dyr på bikuben.com-er tilbud der nå

er det den store jeg satte inn bilde av?

ORIGINAL: Nikki!

jeg har hatt tang og det blir tungt i lengden. kjøpt revolution nå og mye lettere å bare sveive så er figurene stanset ut=)
den er ikke så dyr på bikuben.com-er tilbud der nå

smaken er som baken...jeg ville helt klart gått for tanga, selv om den tar litt mindre dies...jeg syns det er et skikkelig ork å sveive i stedet for å trykke, tar mye lenger tid[;)]
De nye tengene (rosa, svart og lilla) er ikke tunge å trykke med, de gamle (blå og røde) hadde imidlertid kortere skaft, og var litt tunge i lengden...

Back
Topp